بازدید وسرکشی امام جمعه پاتاوه از هیئات مذهبی وعزاداری مساجد شهری وروستایی
بازدید وسرکشی امام جمعه پاتاوه از هیئات مذهبی وعزاداری مساجد شهری وروستایی

امام جمعه پاتاوه: عزاداری‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود امام جمعه پاتاوه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عزاداری های محرم باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شود. حجت الاسلام والمسلمین سیادت امام جمعه پاتاوه از شب اول ماه محرم (اقامه عزای حسینی) هرشب از یک هیئت […]

امام جمعه پاتاوه:
عزاداری‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود
امام جمعه پاتاوه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، عزاداری های محرم باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شود.
حجت الاسلام والمسلمین سیادت امام جمعه پاتاوه از شب اول ماه محرم (اقامه عزای حسینی) هرشب از یک هیئت مذهبی عزاداری مساجد درسطح شهر وروستاهای بخش سرکشی می کنند.
امام جمعه ؛ هرشب مسئولین هیئت ها وعزاداران را به رعایت پروتکل های بهداشتی وبرگزاری عزاداری در فضای باز توصیه می نمایند.
حجت الاسلام سیادت؛ با اشاره به استقبال هیئات مذهبی از ماه محرم اظهارداشت: عزاداری برای امام حسین(ع) در هر شرایطی لازم است اما حفظ جان نیز واجب است. هم عزای امام حسین(ع) و هم حفظ جان با هم لحاظ شود،ودستورهای بهداشتی وستاد کرونا برای ما حجت است.
موسس هیئت مذهبی وعزاداری ثارالله شهر پاتاوه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «در عزاداری‌ها معیار چیزی است که ستاد ملی کرونا اعلام می کند»

افزود: مجالس عزای حسینی و عاشورا مایه‌ی برکت و رحمت الهی است. با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نگذاریم دشمنان برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) را دستاویزی برای حمله به ارزشهای اعتقادی ما قرار بدهند. نگذارند که این مجالس خدای نکرده وسیله‌ی شیوع بشود تا مخالفین، دشمنان بتوانند این مجالس را طعن کنند، بگویند مجالس حسینی موجب شیوع شد، این را نباید بگذارید یک چنین اتفاقی بیفتد. درمجالس، به دقت بایستی رعایت بشود.

 

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار