بازهم دادن آمار اشتباه به جامعه توسط رسانه ها
بازهم دادن آمار اشتباه به جامعه توسط رسانه ها

پایگاه خبری فریاد جنوب_خبری تحت عنوان هزینه های چند میلیونی سفر وزیر سابق بهداشت به استان در رسانه ها منتشر گردید که جای تعجب بسیار دارد. هزینه های سفر دکتر هاشمی به استان که به عنوان مقام عالی رتبه به استان آمدند و طبیعی است باید مقداری هزینه شود ولی رسانه ها به هر دلیلی […]

پایگاه خبری فریاد جنوب_خبری تحت عنوان هزینه های چند میلیونی سفر وزیر سابق بهداشت به استان در رسانه ها منتشر گردید که جای تعجب بسیار دارد.

هزینه های سفر دکتر هاشمی به استان که به عنوان مقام عالی رتبه به استان آمدند و طبیعی است باید مقداری هزینه شود ولی رسانه ها به هر دلیلی آن را به گونه ای دیگر جلوه دادند به شرح مختصر زیر است.

از اجاره لندکرویزر ها سخن گفته شد که 4 لندکرویزر البته برای دو روز مجموعا 48 میلیون هزینه داشتند اما سفر وزیر یک روز بیشتر به طول نکشید و اما در مورد هزینه های خوارک این سفر که برای افتتاح 4 طرح چند صد میلیاردی به استان آمده بود نیز از این قرار است که ناهار را مهمان یکی از مسئولان استان در باشت بودند و تنها یک نسکافه در بیمارستان بی بی حکیمه مصرف کردند و بعد از افتتاح اورژانس دهدشت وزیر مستقیما به اهواز رفت و از آنجا به تهران رفت.

در مورد شام با هزینه دانشگاه در منزل تاجگردون نیز کاملا مطلب کذبی است و این گونه است که برای پرسنل علوم پزشکی بعد از برگشت از دهدشت در گچساران شام تدارک دیده شده بود و از این راه برای حمله به تاجگردون استفاده کردند که البته امید است با همین مطلب مردم درست را از نادرست تشخیص می دهند.

مجموع سفر وزیر سابق شاید به 60 میلیون در بالاترین سطح هم نرسد و آن وقت رسانه ها تیتر چندصد میلیونی را تِرِند می کنند.

رسانه ها کاش به حراج گذاشتن آبروی استان در هنگامه افتتاح ها را به جز در گچساران به خروجی خود می فرستاند نه آنکه متن را به حاشیه‌ی نادرست برانند.منبع:زاگرس تایمز