باغ شهرهای غیر مجاز سروک جلوی چشم مدیران ساخته شد
باغ شهرهای غیر مجاز سروک جلوی چشم مدیران ساخته شد

دبیر کارگروه مبارزه با زمین‌خواری کهگیلویه وبویراحمد گفت: باغ شهرهای غیر مجاز سروک بویراحمد جلوی چشم مدیران این استان احداث شد و به نوعی اراده‌ای برای جلوگیری وجود نداشت. سید حسین کاظمی اظهار داشت: باغ شهرهای‌های غیر مجاز سروک از زیرساخت‌های لازم از جمله جاده دسترسی، شبکه گاز، آب و برق برخوردار هستند که همین […]

دبیر کارگروه مبارزه با زمین‌خواری کهگیلویه وبویراحمد گفت: باغ شهرهای غیر مجاز سروک بویراحمد جلوی چشم مدیران این استان احداث شد و به نوعی اراده‌ای برای جلوگیری وجود نداشت. سید حسین کاظمی اظهار داشت: باغ شهرهای‌های غیر مجاز سروک از زیرساخت‌های لازم از جمله جاده دسترسی، شبکه گاز، آب و برق برخوردار هستند که همین مسئله جای سوال دارد و مسئولان متولی باید پاسخگو باشند.

وی زمین خواری در کنار رودخانه بشار یاسوج را نگران کننده دانست و افزود: رود بشار یاسوج از سوداگران شن و ماسه نجات یافت ولی افراد دیگری تصرفش کرده‌اند که دل هر دردمندی را به درد می‌آورد.

کاظمی با بیان اینکه آزاد سازی بستر رودخانه بشار تا پل مختار در دستور کار است، افزود: در دو شهرستان بویراحمد و دنا زمین خواری و تصرفات زیادی انجام شده است.

دبیر کارگروه مبارزه با زمین‌خواری کهگیلویه وبویراحمد افزود: شهرداری‌های 17 گانه این استان در زمینه مبارزه با زمین خواری در کنار شهرها منفعل هستند به گونه‌ای که شاهد افزایش روز افزون ساخت و سازها در اراضی هستیم.

کاظمی با اشاره به تشکیل 12 شرکت تعاونی مسکن در یاسوج خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی دست سوداگران از منابع ملی در مناطق مختلف استان بویژه بویراحمد و دنا کوتاه شود.منبع:تسنیم