بانوی هم استانی از اعتبارنامه تاجگردون و رای مردم گچساران می گوید/تحریف انقلاب و انقلابی بودن چه معنایی دارد؟
بانوی هم استانی از اعتبارنامه تاجگردون و رای مردم گچساران می گوید/تحریف انقلاب و انقلابی بودن چه معنایی دارد؟

فریاد جنوب_متن زیر از یادداشت های ارسالی به فریاد جنوب است و این پایگاه خبری تمام یا قسمتی از آن را رد و تایید نمی کند. بسمه تعالی با عرض سلام و ادب و احترام خدمت ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و اعضاء محترم هیئت رئیسه و سایر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، اینجانب در […]

فریاد جنوب_متن زیر از یادداشت های ارسالی به فریاد جنوب است و این پایگاه خبری تمام یا قسمتی از آن را رد و تایید نمی کند.

بسمه تعالی
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و اعضاء محترم هیئت رئیسه و سایر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی،
اینجانب در خصوص اعتبارنامه حاج غلامرضا تاجگردون نماینده قانونی شهرستانهای باشت و گچساران که با رای قاطع مردم این دیار به مجلس راه یافت و با وجود سنگ اندازیهای زیاد در شهرستان و استان و تهران مورد تایید قرار گرفت مطالبی رابه استحضار شما و کلاء ملت می رسانم:
تاریخ شهرستان گچساران و به تبع آن تاریخ استان کهگیلویه وبویراحمد هرگز روند مبارزات مردم گچساران در دوران ستم شاهی و پس از آن را فراموش نکرده و نخواهد کرد و برگ برگ آن حکایت از مبارزه مرد بزرگ و دانایی که به حق شهید زنده است و نامش زبانزد خاص و عام شد و هنوز که هنوز است بیرق مبارزاتی به برکت نامش برافراشته است و گچساران را با نام او می شناسند، این مرد روزهای سخت انقلاب حاج بهرام تاجگردون است که یکی از دهها افرادی بود که در حادثه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی مجروح و به شهیدِزنده ملقب شد، حاج غلامرضا تاجگردون دست پرورده مکتب بهرام تاجگردونی است که به اقرار دوست و دشمن نماز شب او هیچگاه قطع نشد و تا بوده و هست امیدِ مردم است، حاج غلامرضا تاجگردون برادر شهید احمدرضا تاجگردون میباشد و همه مردم استان و شهرستان میدانند که ایل و تبار تاجگردون ها کاری به مال و منال نداشته و ندارند و اکنون که عده ای مانعی در جهت تایید اعتبارنامه او ایجاد کردند و حتی به خانواده شریف او رحم نکردند با تمامی تحقیقات نمایندگان محترم مجلس
اعتبار نامه آقای تاجگردون
در شعبه ۱۲ مورد اعتراض قرار گرفت و در چندین نوبت موارد اعتراضی بطور دقیق بررسی و استعلامات جدید صورت گرفته و نهادهای نظارتی و شورای محترم نگهبان هم موارد را بازبینی کرده و همگی حکایت از سلامت ایشان داشت و سخنان نمایندگان معترض هم استماع گردید و در روز رای گیری با رای قاطع اعضاء محترم شعبه ۱۲ اعتبارنامه ایشان تایید گردید که قاعدتا باید فقط در صحن مجلس قرائت شود ولی انگار این پروژه تمام شدنی نبود و بدعتی شد در مجلس که با اخطار قانون اساسی احدی از نمایندگان معترض (جناب آقای دکتر زاکانی) مواجه گردید و باید در صحن علنی مجلس رای گیری صورت گرفت و بر خلاف رویه معمول اعتبار نامه ایشان به کمیسیون تحقیق ارجاع شد و بررسی های لازم صورت گرفت و باز هم تمام مستندات علیه ایشان بررسی شد و با رای قاطع اعضای این کمیسیون مورد تایید قرار گرفتند و ا‌کنون مجددا زمزمه هایی از اعتراض مجدد و رای گیری در صحن مجلس در مصاحبه های افراد معترض به گوش می رسد پس برآن شدم تا به دفاع از رای خود و چهل هزار رای دهنده حوزه انتخابیه از شما نمایندگان محترم بخواهم به تاسی از فرامین مقام معظم رهبری در دیدار مدیران ارشد قوه قضائیه که فرمودند:( مبارزه با فساد در درون قوه قضائیه و بیرون آن از زمان حضرت آملی لاریجانی شروع شد و الان هم ادامه دارد و نباید بزرگان قوه قضائیه زیر سوال بروند) اجازه ندهید به بهانه اینکه فردی ادعا دارد غلامرضا تاجگردون مرتکب تخلف شده است اما هیچ یک از نهادهای نظارتی موردی از تخلفات ایشان مشاهده نکردند اعتبارنامه اش تایید نشود و مجلس و نظام از برکت وجود ایشان که بحق و والانصاف یکی از بهترین و مجرب ترین برنامه ریزان و برنامه نویسان در حوزه بودجه میباشد محروم شود. استحضار دارید این روزها شاهد رواج بداخلاقی ها و بدعت های جدیدی در فضای مجازی و رسانه ای کشور و به تاسی از آن استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم. زمانی که انقلاب کردیم قرار شد معیارمان برای همه چیز اسلام و قانون اساسی و مردم باشد، اما امروزه در تایید اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون شاهد هستیم که عده ای خود را معیار می بینند!! عده ای می گویند اگر مجلس انقلابی باشد این اعتبارنامه تایید نمی شود!! مگر در همین دوره پرونده و مستندات علیه این نماینده سه بار و توسط افراد مختلف بررسی نشد؟ مشکل کجاست؟
تعریف انقلابی بودن چیست؟ تحریف انقلاب و انقلابی بودن چه معنایی دارد؟
دوستانی که می گویند نباید تایید شود مستندات خود را ارائه دهند نمی شود که آنان بگویند و بقیه عمل کنند. اگر در بررسی مدارک علیه ایشان خطایی رخ داده و عده ای معتقدند شورای محترم نگهبان، اعضای محترم شعبه ۱۲ مجلس و اعضای محترم کمیسیون تحقیق خطایی مرتکب شدند با ارائه مدارک اثبات کنند تا مردم در جریان باشند در غیر اینصورت سکوت کنند تا قانون معیار باشد و مردم نیز نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بدبین نشوند. عمل به قانون شرط انقلابی گری است نه عمل به حرف، شما که خود نمی دانید به دنبال چه هستید! صراحتی در بیان اهداف شما نیست عده ای از جوانان تحت عنوان جوانان انقلابی و حامی گام دوم انقلاب توئیت می زنند و به دنبال ایجاد حاشیه هایی هستند و تنها راه اثبات مجلس انقلابی را رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون می دانند!! ابتدا این دوستان اثبات کنند خود انقلابی هستند سپس به دیگران بتازند مگر این جوانان مدارک علیه جناب تاجگردون را مشاهده کردند؟ شاهد دفاعیات ایشان بودند یا به تشخیص خود می گویند باید رد شود؟ مگر جوان انقلابی یعنی قضاوت بدون ادله کافی؟
جوان انقلابی جوانی است که طبق قانون کشور اصل را بر برائت قرار می دهد مگر اینکه خلافش اثبات شود حالا چه شده که معیار انقلابی گری تبدیل به رد اعتبارنامه نماینده ای شده که سه بار توسط فراد مختلف در هیئت های نظارتی بررسی شده است؟
شرط مجلس انقلابی عمل به وظایف نمایندگان در حیطه قانون است. شرط مجلس انقلابی دیدن مشکلات ریز و درشت مردمی است که سال ها مدافع این انقلاب بودند. معیارها را با بدعت های بی پایه تغییر ندهید معیار انقلابی گری تلاش برای بهبود وضعیت مردم است.
لذا از شما نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با فصل الخطاب قرار دادن قانون و تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب که نباید بزرگان نظام، بدون دلیل مورد اتهام قرار گیرند اعتبار نامه ی وکیل مردم گچساران و باشت را تایید تا ما مردم این دو شهرستان شب را با خیالی راحت از اینکه وکیلی مخلص و پایبند به ارزش های انقلاب و حامی مستضعفان در مجلس داریم و آسوده سر بر بالین بگذاریم.
با تقدیم احترام :
مریم پارسا