باید همچون مبارزه با کرونا خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کنیم/هوشیاری و حساسیت برای جلوگیری از آتش سوزی ها
باید همچون مبارزه با کرونا خود را برای خدمت رسانی به مردم آماده کنیم/هوشیاری و حساسیت برای جلوگیری از آتش سوزی ها
پناهی گفت:افتخار ما این هست که ما این مردم را داریم با حضور مشارکت بالا در همه صحنه های سیاسی،اجتماعی،دینی،مذهبی و هر چه توان داریم برای خدمت به آنها نباید کوتاهی شود.

فرماندار دنا گفت:همچون مبارزه باویروس کرونا خود را برای خدمت رسانی به شهروندان و مردم آماده کنیم.

‍ ‍ به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی فرمانداری دنا اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۹ به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصباح نژاد امام جمعه سی سخت،اعضای شورای تامین و شورای اداری روز یکشنبه 9 تیر در محل سالن سردار شهید نجفی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار گردید.

پناهی با بیان اینکه شورای اداری رکن اصلی تصمیم گیری مسائل اجرایی شهرستان است، گفت: با توجه به اینکه امروز اولین جلسه شورای اداری شهرستان تشکیل شده است باید سیاستگذاری کلان شهرستان انجام شده و اجرایی شود.

فرماندار شهرستان دنا ضمن تشکر از کادر خدمان درمانی و بهداشتی شهرستان به شرایط مالی ناشی از ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت:طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت کشور احتمالا تا ۲ سال درگیر این ویروس خواهیم بود، پس باید تمامی خدمات ارائه شده در سطح شهرستان با سازگاری با شرایط جدید و رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت کامل و جامع اجرا شود.

پناهی به شرایط حاکم در ادارات خدمات رسان اشاره کرد و گفت:باید تلاش کنیم تا در این ایام تمامی خدمات دولت و نظام به نحو احسنت به مردم ارائه شود و مردم احساس کمبود در خدمات اداری نکنند.

وی همچنین با اشاره به آتش سوزی های رخ داده اخیر در جنگلهای و مزارع دنا گفت: با اقدامات رضایت بخش اداره منابع طبیعی، محیط زیست و سایر ارگانها انجام یافته و به خصوص ورود دستگاه قضایی و امنیتی و انتظامی به موضوع انتظار میرود تمامی مسئولین شهرستان در طی سه ماه آینده هوای گرم با هوشیاری و حساسیت تمام نسبت به این قضیه رفتار کرده و بصورت آماده باش کامل، بخصوص در ایام تعطیل و اواخر هفته در دسترس باشند تا در مواقع ضروری اقدامات لازم و ضروری صورت پذیرد.

فرماندار دنا با تقدیر از همکاری همه دستگاههای اجرایی، خدماتی گفت: خدمت گذاری و خدمت رسانی توفیقی بزرگ برای مسئولین است تا با خلوص نیت و روحیه جهادی هر چه تمام در خدمت شهروندان دنا نشین باشیم پس باید تمام تلاشمان را کنیم تا در انجام این وظیفه کم و کاستی نداشته باشیم.

پناهی گفت:افتخار ما این هست که ما این مردم را داریم با حضور مشارکت بالا در همه صحنه های سیاسی،اجتماعی،دینی،مذهبی و هر چه توان داریم برای خدمت به آنها نباید کوتاهی شود.

فرماندار دنا با اشاره به برنامه های اجرا شده در سطح شهرستان گفت:خوشبختانه با نگاه اولویت دار به موضوع مسکن تسهیلات ۶۵ میلیونی با ۲۵ میلیون بلاعوض برای خانه دار شدن در دست اقدام بوده و با برنامه ریزیهای صورت گرفته هم اکنون با تقسیم کاری بنیاد مسکن از متقاضیان در حال ثبت نام و تشکیل پرونده است.

در بحث اشتغالزایی تسهیلات کم بهره با مشارکت و حمایت بنیاد برکت قریب ۲۲۰ سهمیه شهرستان هم اکنون در حوزه سادات محمودی با تشکیل پرونده در دست اقدام بوده که این دو مهم تا جایی که نیاز همشهریان بوده در راستای خانه دار شدن و اشتغال و تولید بوده ادامه خواهد داشت.