با حضور امام جمعه پاتاوه:نشست فعالان فرهنگی مسجدوهیئت های اندیشه ورز روستای باگ برگزارشد.
با حضور امام جمعه پاتاوه:نشست فعالان فرهنگی مسجدوهیئت های اندیشه ورز روستای باگ برگزارشد.

با حضور امام جمعه پاتاوه: نشست فعالان فرهنگی مسجد و هیئت های امناء مسجد و اندیشه ورز روستای باگ برگزارشد. خبرفریاد جنوب:نشست فعالان فرهنگی مسجدامام حسین ع، هیئت های اندیشه ورز،روستای شهید پرورباگ با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیادت امام جمعه بخش پاتاوه در محل مسجدروستا برگزار شد. مسئولین هیئات وجمعی از فعالان فرهنگی این […]

با حضور امام جمعه پاتاوه:
نشست فعالان فرهنگی مسجد و هیئت های امناء مسجد و اندیشه ورز روستای باگ برگزارشد.
خبرفریاد جنوب:نشست فعالان فرهنگی مسجدامام حسین ع، هیئت های اندیشه ورز،روستای شهید پرورباگ با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیادت امام جمعه بخش پاتاوه در محل مسجدروستا برگزار شد.

مسئولین هیئات وجمعی از فعالان فرهنگی این روستا با طرح مسائل ومشکلات فرهنگی وچالش ها ودر خواست ها از امام جمعه خواستار رفع وپیگیری موارد از طریق مسئولین مربوطه شدند.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام «سیادت» نیز در سخنانش با اشاره به فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که مساجد را سنگر اسلامی می دانستند، گفت:

بسیاری از بزرگان ما در همین مساجد رشد و پرورش یافته اند و ما نیز باید بدانیم که رشد جامعه در گره تمسک به مسجد و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه پاتاوه با تاکید بر اینکه حضور در مساجد تاثیر فراوان دارد و همین تاثیر است که انسان ها را در مسیر حق و حقیقت حرکت می دهد، بیان کرد: ما باید زمینه را برای حضور افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان در مساجد بیش از پیش فراهم کنیم.

این مقام مسئول از حضور کم رنگ مسئولان دولتی در جمع مردم ودرصف نمازگزاران درمساجد ابراز تاسف ویک نوع ضعف بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیادت،درخصوص درخواست های هیئت امناءمسجد وفعالان فرهنگی روستا درخصوص احداث خانه عالم،مشکلات ونواقصات وتعمیرات مسجد روستا وهمچنین درخواست مبلغ مستقر در سطح روستا قول مساعدت وهمکاری وپیگیری موارد را از طریق مسئولین ذیربط یادآورشدند.

گفتنی است روستای شهید پرورباگ ازتوابع شهرستان دنا بخش پاتاوه،در۶۰کیلومتری مرکز استان شهریاسوج واقع گردیده وتعداد۴شهیدوالامقام تقدیم انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی نموده وپیکر پاک ومطهر یک شهید گمنام در این روستا دفن گردیده است.

  • نویسنده : امیدعلی بهمن یار