با حضور فرماندار گچساران و مدیران شهرستانی ؛ افتتاح اولین نمایشگاه گل و گیاه در گچساران با استقبال گسترده مردم مواجه شد
با حضور فرماندار گچساران و مدیران شهرستانی ؛ افتتاح اولین نمایشگاه گل و گیاه در گچساران با استقبال گسترده مردم مواجه شد

با حضور فرماندار گچساران ،تنی چند از مدیران شهرستانی و مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان برای اولین بار در این شهرستان نمایشگاه گل و گیاه افتتاح شد. به گزارش فریاد جنوب ، در ایین افتتاح این نمایشگاه فرماندار شهرستان گچساران ضمن تشکر از عوامل اجرایی به اهمیت چنین نمایشگاهایی اشاره کرد و‌ضمن حمایت قاطع از […]

با حضور فرماندار گچساران ،تنی چند از مدیران شهرستانی و مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان برای اولین بار در این شهرستان نمایشگاه گل و گیاه افتتاح شد.

به گزارش فریاد جنوب ، در ایین افتتاح این نمایشگاه فرماندار شهرستان گچساران ضمن تشکر از عوامل اجرایی به اهمیت چنین نمایشگاهایی اشاره کرد و‌ضمن حمایت قاطع از برگزاری عناوین مشابه عمل به قانون را در روند برپایی این نمایشگاهها مهم تلقی کرد.

رحیمی به محاسن نمایشگاه در زمینه اشتغال و رونق اقتصادی اشاره و بر‌پایی این عناوین را برای جذب شغلهای مستقیم و غیر ه مستقیم مهم دانست.

در ادامه مدیر عامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان هم به مشخصات فنی نمایشگاه گل و‌گیاه پرداخت و تاریخ برگزاری را از۲۸ لغایت ۲ اذر و زمان بازدید را برای عموم از ۱۵ لغایت ۲۱ شب اعلام کرد.

درست گفت سعی شده در جهت حمایت از شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی در عرضه کالای های موجود در این نمایشگاه اجناس صد در صد ایرانی در اولویت کاری شرکت نمایشگاه دائمی استان قرار گیرد.

به گزارش فریاد جنوب ، این مقام مسوول شادابی و نشاط را در سلامت روح و‌روان برای بازدیدکنندگان از مهمترین مزایای این نمایشگاه بر شمرد.