با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد؛ نادیا صداقت  از فرمانداری  دنا کنار گذاشته شد / علی‌پور محمدصادقی رسماً فرماندار دنا شد
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد؛ نادیا صداقت  از فرمانداری  دنا کنار گذاشته شد / علی‌پور محمدصادقی رسماً فرماندار دنا شد

نادیا صداقت فرماندار سابق دنا گفت: اگر موفقیتی بوده را همت دیگران و مردم بدانند و اگر کوتاهی از من بدانند نه جامعه زنان که زنان و بانوان این دیار محجوب و با حیا و سرشار از قابلیت و توانایی کار و مدیریت همه جانبه اند. فریاد جنوب؛نادیا صداقت اولین زن فرماندار کهگیلویه و بویراحمد […]

نادیا صداقت فرماندار سابق دنا گفت: اگر موفقیتی بوده را همت دیگران و مردم بدانند و اگر کوتاهی از من بدانند نه جامعه زنان که زنان و بانوان این دیار محجوب و با حیا و سرشار از قابلیت و توانایی کار و مدیریت همه جانبه اند.

فریاد جنوب؛نادیا صداقت اولین زن فرماندار کهگیلویه و بویراحمد جای خود را به علیار علی‌پور محمدصادقی داد.
به گزارش فریاد جنوب ، صبح امروز دوشنبه 13 خرداد ماه 98 با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پرواز مدیرکل امور سیاسی استانداری و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم فرماندار جدید دنا معرفی شد.
طی این آئین از خدمات نادیات صداقت فرماندار سابق دنا قدردانی و با حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد «علیار علی‌پور محمدصادقی» به عنوان فرماندار جدید دنا منصوب شد.
علی‌پور محمد صادقی از ایل تیرتاجی است.
در زیر متن قدردانی نادیا صداقت فرماندار سابق دنا را می‌خوانید.
به نام خداوند جان وخرد
کزین برتر اندیشه بر نگذرد
خداوند جان و خداوند رأی
خداوند روزی رسان و خداوند رهنمای
ابتدا بار دیگر برای خانواده فرخی برای درگذشت عزیز نو نهال دلبندشان که اعضای دخترشان را اهدانمودند صبر جمیل ازخداوند متعال آرزو می‌نمایم، بدین طریق مراتب تشکر وقدردانی خودم را از مردم عزیز بزرگوار و گرامی که شایسته احترام واکرام وخدمتگزاری اند در شهرستان دنا وبه مرکزیت شهر سیسخت اعلام می‌دارم.
از هم نوایی همیاری وهم دلی وهم گامی تک تک انها از روستای کوچک دورافتاده شهرستان تا شهرهای بزرگان قدر دانی می‌نمایم.
بر خود می‌بالم و افتخار می‌کنم که برای یک بانو و زن خدمتگذار چقدر حرمت واحترام داشتند. و این را نشانه بلوغ فکری و اجتماعی مردمم می‌دانم که نه تنها بین زن و مرد تبعیضی یا تفاوتی قائل نیستند بلکه بر اثر تفکر پیشی نیانشان که برای زن جایگاه بانویی و بی بی و کد بانویی و کلانتر زنی و مادری در خانه و در زمین کار قائل بودند و همیشه خواهند بود.
شرمنده می‌شدم وقتی به دیدارشان در کوه و برزنو شهر و روستایشان می‌رفتم. بزرگ و کوچک پیر و جوانشان احترام می‌کردند و مهمان نوازی و هزار بار می‌گفتند مهمانشان ومسولشان خوش آمد
یا مادرانشان با شوق اسپند دود می‌کردند.
و همین هم مرا شرمنده و خجلت زده مینمود و هم هزار برابر انگیزه می‌داد که آدم برایشان ازجان مایه بگذارد
حقیقتاً این مردم شایسته خدمتند و فراموش نکردنشان هر کمی وسختی ودرد ورنجشان را به احترام ما چشم پوشی می‌کردند. و هر خدمتی حتی کوچکان چنان قدرشناسی می‌نمودند انگار دنیا را برایشان فراهم کرده باشی دست تمام مادران و بانوان دیارم را می‌بوسم و به تمام پدران و بزرگترهایشان و جوانان و بانوان با تواضع فروتنانه سلام می‌دهم.
در این گذر یک ساله تمام تلاشمان را انجام دادیم تا هم مسولان باورمان کنند یعنی زنان را باور کنند وهم مردم اگر کاری انجام دادیم فقط وظیفه صرف بوده و اگر کاری را هم نتوانستیم انجام بدیم یا قصوری یا اشتباهی کردیم همینجا طلب بخشش داشته و حلالیت می‌طلبیم.
واعلام می‌دارم هرجا که باشیم مردم را فراموش نخواهیم کرد حتی با حداقل دعایمان در این گذر یکساله جا داره از مسولین ومدیران ارشدی و دولتمردان و دولت زنان و همکاران و مدیران و اعضای شورای اداری و شورای تامینـ و شوراهای شهر و روستا و رسانه‌ها و سایتهای استانی و محل خدمتم شهرستان دنا که نهایت همکاری را داشته تشکر و قدردانی را بنمایم.
در پایان انتظار دارم؛ اگر موفقیتی بوده را همت دیگران و مردم بدانند و اگر کوتاهی از من بدانند نه جامعه زنان
که زنان و بانوان این دیار محجوب و با حیا و سرشار از قابلیت و توانایی کار و مدیریت همه جانبه اند. هر چند اگر مورد بی مهری و نادیده گرفتن حقشان شوند به رسم دیرین و عادت پیشین سکوت می‌کنند و زبان نمی‌گشایند. و در پایان بار دیگر از همه کسانیکه که همکاری کردند و حمایت نمودند و همراه بودند، تشکر و قدردانی می‌نمایم./کبنا
به حضرت حق می‌سپارمتان
و به امید آینده‌ای بهتر و بهتر
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی وما رستگار
——————————–
نادیا صداقت
خادم شما به عنوان
سرپرست فرمانداری دنا
در طول یکسال واندی