با حضور مسئولان استانی پارک روستای حسین خانی کاکان افتتاح شد
با حضور مسئولان استانی پارک روستای حسین خانی کاکان افتتاح شد

با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بویراحمد ،مدیران بنیاد مسکن استان و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی مراسم بهره برداری از طرح هادی و پارک روستای حسین خانی کاکان برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، مدیرکل بنیاد […]

با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار بویراحمد ،مدیران بنیاد مسکن استان و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی مراسم بهره برداری از طرح هادی و پارک روستای حسین خانی کاکان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم عنوان کرد: طرح هادی و پارک روستای حسین خانی کاکان از جمله طرح های افتتاحی بنیاد مسکن استان بمناسبت دهه فجر است .

جنتی عنوان کرد : هم اکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان 250 طرح در حال اجرا دارد که بمناسبت دهه فجر 15 طرح از این تعداد به مرحله بهره برداری رسیده است .

وی گفت : طرح هادی و پارک روستای حسین خانی کاکان در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع احداث شده است که اعتبار آن بالغ بر یک میلیارد تومان بوده است .

مدیرکل بنیادمسکن استان در ارتباط با این طرح گفت : کلنگ طرح هادی و پارک روستایی حسین خانی کاکان در سال 94 به زمین زده شد و هم اکنون به بهره برداری رسید .

حسین جنتی محل تامین اعتبار این پروژه را از محل اعتبارات ملی و توازن منطقه ای اعلام کرد و افزود: از این طرح 57 خانواده در قالب 350 نفر جمعیت استفاده خواهند کرد .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: منطقه کاکان یکی از مناطق بسیار مستعد از نظر گردشگری، کشاورزی و باغداری است.

غلام محمد زارعی در ادامه بیان کرد: امیداورم که اجرای طرح ها که نقش بسیار مهمی در زیباسازی، توسعه ظرفیت ها و افزایش گردشگری در این مناطق که به عنوان یک منابع درآمدی در روستاها است را بتوانیم توسعه دهیم تا زمینه اشتغال و تولید در کنار فعالیت های باغی و کشاورزی برای مردم فراهم شود.

زارعی با بیان ایتکه شهرستان بویراحمد بیش از ۸۰۰ روستا دارد تاکید کرد: به دلیل وضعیت آب و هوایی و موقعیت طبیعی خوشبختانه روستاها از نشاط، تلاش و زندگی خوب برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: طبیعی است که هرگونه سرمایه گذاری در این روستاها علاوه بر اینکه زمینه رفاه و آرامش بیشتر را فراهم خواهد کرد به نوعی زندگی را برای مردم بانشاط تر خواهد کرد.

نماینده بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: به همین جهت در سال های اخیر به این موضوع در حوزه عمرانی و زیرساختی، مخصوصا در حوزه بهسازی و اجرای طرح هادی در روستاها شده است.

غلام محمد زارعی اظهار کرد: خشنود هستم که این روند را ادامه می‌دهیم امیدوارم که سفر جناب آقای مهندس شاملو موجب شود که اولویت هایی که در روستاها وجود دارد و نیازمند توجه بنیادمسکن است از حیث تامین منابع مورد نیاز برای بهسازی، آسفالت و اجرای طرح های مختلف بتوانیم از برکات سفر آقای مهندس شاملو بهره‌مند شویم.