با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت افتتاح بزرگترین مرکز اورژانس استان در دهدشت
با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت افتتاح بزرگترین مرکز اورژانس استان در دهدشت

با حضور وزیر بهداشت بزرگترین مرکز اورژانس استان در دهدشت افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از کهگیلویه، عصر امروز با حضور وزیر بهداشت بزرگترین مرکز اورژانس استان در دهدشت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه افتتاح و به بهره برداری رسید. عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در […]

با حضور وزیر بهداشت بزرگترین مرکز اورژانس استان در دهدشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از کهگیلویه، عصر امروز با حضور وزیر بهداشت بزرگترین مرکز اورژانس استان در دهدشت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هیئت همراه افتتاح و به بهره برداری رسید.

عدل هاشمی نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در همین خصوص با بیان این که شهرستان کهگیلویه یکی از شهرستان‌های بزرگ استان است تصریح کرد: باید بسترها و زیرساخت‌های درمانی در این شهرستان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

مجموع اعتبارات هزینه شده برای بهسازی و تجهیز اورژانس شهرستان کهگیلویه ۱۰ میلیارد تومان است.

افتتاح پروژه اورژانس بزرگ شهرستان کهگیلویه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر اقدامات در جهت کاهش مرگ و میرهای ناشی از حوادث و سوانح و ارتقا سطح خدمات دهی به مردم این شهرستان است.

روند ساخت اورژانس بزرگ شهرستان کهگیلویه از سال 94 آغاز شد که دارای یک طبقه و 70 تخت است و در زیر بنای 2 هزار و 200 متر مربع بنا شد.