با داروخانه های متخلف کهگیلویه وبویراحمد برخورد قاطع می شود
با داروخانه های متخلف کهگیلویه وبویراحمد برخورد قاطع می شود

فریادجنوب :معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد قاطع و جریمه نقدی در انتظار صاحبان داروخانه های متخلف این استان است. امام بخش قائدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عمده ترین تخلفات داروخانه های کهگیلویه و بویراحمد که برخورد جدی […]

فریادجنوب :معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد قاطع و جریمه نقدی در انتظار صاحبان داروخانه های متخلف این استان است.

امام بخش قائدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عمده ترین تخلفات داروخانه های کهگیلویه و بویراحمد که برخورد جدی با آنها خواهد شد شامل نداشتن مسئول فنی، گرانفروشی و فروش داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته است.
وی افزود: کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به طور ماهانه بر عملکرد داروخانه ‌های شهرهای مختلف این استان نظارت می کنند.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این در حالی است که هر ماه 2 بار از داروخانه ‌های شهر یاسوج بازدید می شود.
قائدی عنوان کرد: بررسی نسخه ‌های دارویی پزشکان عمومی و متخصص کهگیلویه و بویراحمد با همکاری رئیس و برخی اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و نماینده سازمان نظام پزشکی این استان انجام می‌ شود.
وی ابراز داشت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ویژه در زمینه تجویز بیش از حد آنتی ‌بیوتیک ‌های گران قیمت با پزشکان متخلف عمومی و متخصص کهگیلویه و بویراحمد برخورد خواهد شد و ممکن است مطب آنها ‌تعطیل شود.
80 باب داروخانه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد 10 مورد دولتی و مابقی نیز خصوصی است.