توزیع ۶۰۰بسته غذایی درمناطق محروم باهدف طرح اجرای رحمت
توزیع ۶۰۰بسته غذایی درمناطق محروم باهدف طرح اجرای رحمت
هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد 160بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش بیش از 300 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار توزیع شد. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد توزیع 440بسته پک بهداشتی و مواد ضدعفونی و4000 عدد ماسک دولایه در بین خانوارهای کم برخودار استان خبرداد

توزیع 600بسته سبد غذایی و بهداشتی در مناطق محروم توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت امود داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ششصد بسته سبد غذایی و پک بهداشتی را به ارزش 700میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار مناطق روستایی ومحروم ین استان توزیع کرد.
به گزارش  فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد،سید امان اله جهانبین افزود: هلال احمر طرح”فرشتگان رحمت” را با هدف کمک معیشتی به اقشار بی بضاعت، ترویج فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه با همکاری پرشور خیرین و داوطلبان در استان کهگیلویه وبویراحمداجرا می کند.
وی اظهارداشت: هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد 160بسته سبد غذایی و معیشتی را به ارزش بیش از 300 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار توزیع شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهکیلویه و بویراحمد توزیع 440بسته پک بهداشتی و مواد ضدعفونی و4000 عدد ماسک دولایه در بین خانوارهای کم برخودار استان خبرداد و گفت: توزیع این بسته ها به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.
جهانبین ، ارزش این بسته های بهداشتی توزیع شده را بیش از 400 میلیون ریال بیان کرد.
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد رویکرد دستگیری از مستمندان وافرادبی بضاعت و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، داوطلبان طرح ملی فرشتگان رحمت را در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اجرا می کند.