با پیگیری های مدیرعامل نفت گچساران/خبر خوب برای فوتبال دوستان گچسارانی
با پیگیری های مدیرعامل نفت گچساران/خبر خوب برای فوتبال دوستان گچسارانی

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: صنعت نفت باید نگاه ویژه ای به ورزش گچساران به عنوان قلب نفت ایران داشته باشد . به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی نفت گچساران ، غلامرضا کمالی در نشست هم اندیشی مدیران ارشد ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با […]

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: صنعت نفت باید نگاه ویژه ای به ورزش گچساران به عنوان قلب نفت ایران داشته باشد .

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی نفت گچساران ، غلامرضا کمالی در نشست هم اندیشی مدیران ارشد ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با مدیر عامل و مسئولان ورزش مناطق نفت خیز جنوب و مدیران نفت گچساران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان قلب نفت ایران در گستره چهار استان جنوبی کشور نقش ویژه ای در اقتصاد کشور برعهده دارد و به همین جهت انتظار می رود در حوزه ورزش به مردمی که زیر پایشان گنج است نگاه ویژه ای شود .
کمالی افزود: بر اساس رسالتی که برعهده داریم سه برنامه اصلی را دنبال خواهیم کرد که در ابتدا تولید وبهره برداری اصولی نفت و گاز برای کشور عزیزمان است و در مرحله بعد برای رسیدن به این مهم رسیدگی به نیروی های انسانی شاغل در شرکت و خانواده محترم آنان است و در کنار این موارد توجه اساسی و بدون منت در خصوص جامعه پیرامونی خودمان را ملحوظ نظر قرار می دهیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ رشته در بخش ورزشهای همگانی و ۱۷ رشته در بخش ورزشهای قهرمانی در جهت ایجاد بستر سلامت و ایجاد روحیه نشاط همکاران و خانواده های آنها و همچنین محیط پیرامونی در فعالیت است و البته این فعالیت ها در اقتصاد محیطی و اشتغال پایدار نیز تاثیر گذار می باشد.
کمالی در ادامه با اشاره به صعود تیم فوتبال نفت گچساران به لیگ دسته یک فوتبال کشور گفت: تیم فوتبال نفت در لیگ دسته دوم به نفت گچساران واگذار شد و با تلاش کادرفنی و بازیکنان و مدیران ذیربط موفق شد به لیگ دسته یک صعود کند و با توجه به اینکه این تیم متعلق به نفت است مردم گچساران انتظار دارند این تیم به صورت رسمی به گچساران انتقال پیدا کند .

مدیرعامل نفت گچساران در ادامه به ورزش اول گچساران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: گچساران مهد هاکی ایران است و مردم این شهر انتظار ویژه ای دارند که به این ورزش به عنوان یک ورزش قهرمانی نگاه ویژه ای شود چرا که خواستگاه اصلی این ورزش در کشور ، شهر گچساران است .
در ادامه منصور قنبرزاده مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت با تقدیر و تشکر از اقدامات مدیرعامل نفت گچساران در خصوص ورزش گفت: تیم فوتبال نفت گچساران متعلق به این شهر است و هیچ شکی در مالکیت این تیم وجود ندارد .
وی تاکید کرد: در هیات رییسه و فدراسیون فوتبال نیز جلسه ای در خصوص تیم فوتبال نفت گچساران برگزار شد و مصوبات مالکیت این تیم صادر شده است .
قنبرزاده با بیان اینکه در خصوص رفع مشکلات زیرساختی آماده دریافت پیشنهادات مدیریت نفت گچساران هستیم افزود: امیدواریم این وحدت و هم افزایی موجب پیشرفت ورزش نفت گچساران شود.
مدیرکل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت در خصوص پیشنهاد مدیرعامل نفت گچساران در خصوص نگاه ویژه به ورزش هاکی بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گچساران مهد هاکی ایران است و دارای مقام در این رشته است هیچ مخالفتی در اینخصوص وجود ندارد .

  • نویسنده : ندانعمتی