بخش ICU در بیمارستان شهید رجایی گچساران راه اندازی شد/+تصاویر
بخش ICU در بیمارستان شهید رجایی گچساران راه اندازی شد/+تصاویر
راه اندازی بخش مراقبتهای ویژه ای سی یو برای بستری بیماران کووید 19 در گچساران

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:این افتتاحیه با حضور رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گچساران دکتر آرین غلامیان و رئیس بیمارستان شهید رجایی دکتر سید طاهر حسینی و مدیران شبکه بهداشت درمان و بیمارستان. به انجام رسید.دکتر سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهید رجایی گفت:با توجه به افزایش آمار بستری بیماران مبتلا به کرونا و نیاز به افزایش تخت، با پیگیرهای مکرر و هماهنگی های انجام شده بیمارستان و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جهت افزایش تخت های بستری و مراقبتهای ویژه تصمیم گیری شد.

وی با اشاره به اینکه این مهم با مدیریت جهادی و همکاری مسئولین طی کمتر از چند روز به انجام رسید؛ افزود: بدین منظور بیماران بخش مراقبتهای ویژه نرو سر جری (جراحی اعصاب) به بخش مراقبتهای ویژه جنرال منتقل و در همان ساعات اولیه تعداد 8 بیمار مبتلا در آی.سی.یو کووید بستری شد.

در پایان دکتر آرین غلامیان رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گچساران خاطر‌نشان کرد: در شرایط فعلی همه ما مسئولیم که علاوه بر رعایت نکات بهداشتی به تمامی افرادی که با کم توجهی مسبب انتشار ویروس در جامعه هستند لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت دست و زدن ماسک را یادآوری کنیم.