عبدالرحیم مقابل عبدالمجید/ اقتدار فرماندار ، اشتباه مدیرکل   
عبدالرحیم مقابل عبدالمجید/ اقتدار فرماندار ، اشتباه مدیرکل   

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی و پس از بحث و حواشی فراوان به صندلی مدیرکلی راه و شهرسازی استان تکیه زده احتمالا برای بررسی پروژه های در دست اقدام راهی گچساران می شود اما بدون هماهنگی فرماندار این شهر. به گزارش فریادجنوب: رسانه ها گزارش کردند که عبدالمجید نژاد صفوی […]

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی و پس از بحث و حواشی فراوان به صندلی مدیرکلی راه و شهرسازی استان تکیه زده احتمالا برای بررسی پروژه های در دست اقدام راهی گچساران می شود اما بدون هماهنگی فرماندار این شهر.
به گزارش فریادجنوب: رسانه ها گزارش کردند که عبدالمجید نژاد صفوی بدون هماهنگی با مقام ارشد دولتی در شهرستان وارد گچساران می شود و به همراهی مدیر شهرستانش به بازدید از پروژه ها می پردازد که همین اقدام سبب می شود تا عبدالرحیم رحیمی در مقابل این مدیرکل تازه به کهگیلویه و بویراحمد آمده، جبهه مقتدرانه بگیرد و به او اولتیماتوم بدهد که از گچساران خارج شود.
اشتباه استراتژیک عدم هماهنگی با فرماندار شهرستان از سوی نژاد صفوی که کارنامه ای پر در حوزه راه و شهرسازی دارد و سابقه مدیرکل در استان سمنان را نیز داشته است بعید بود. در مقابل رحیمی فرماندار گچساران که یکی از فرمانداران بی حاشیه و مقتدر کهگیلویه و بویراحمد است و به لطف حمایت های غلامرضا تاجگردون نسبت به دیگر فرمانداران استان موقعیت مستحکم تری دارد، مقابل مدیرکل راه ایستاد و به نوعی برای عالی ترین مقام دولتی در یک شهرستان آبرو داری کرد.
خواسته رحیمی مبنی بر هماهنگی مدیرکل با فرماندار شهرستان پیش از بازدید از پروژه ها طبیعی و به حق است و البته اشتباه نژاد صفوی در این عدم هماهنگی شاید ناشی از تصور نادرست وی از جایگاه فرمانداران در استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
متاسفانه در چند سال اخیر در بسیاری از شهرستان های استان موقعیت فرماندار بسیار متزلزل و فاقد اقتدار لازم بوده است بخصوص در برخورد با مدیران استانی همیشه این فرمانداران بوده اند که چهره ای ضعیف از خود به نمایش گذاشته اند و قطعا مسائل و حواشی پیش آمده در مورد برخی دیگر از فرمانداران استان از میزان اقتدار آنها کاسته است و این در حالی است که یک فرماندار، مدیر ارشد یک شهرستان و رئیس شورای تامین شهرستان است و طبیعی است که باید ورود خروج مدیران استانی، وزرا و مدیران کشوری از پیش با وی هماهنگ شده باشد.
رحیمی که به اذعان رسانه ها و افکار عمومی از سهم قابل توجهی از پروژه های راهسازی فعال برخوردار است حالا در کنار عنوان هایی چون فرماندار نمونه کشوری، به عنوان یک فرماندار مقتدر نیز شناخته می شود