برخورد باعاملین آتش سوزی های اخیر در شهرستان/تشکیل گروه واکنش سریع برای مواقع بحران
برخورد باعاملین آتش سوزی های اخیر در شهرستان/تشکیل گروه واکنش سریع برای مواقع بحران

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب،جلسه اضطراری ستاد بحران با موضوع آتش‌سوزی های اخیر، درشهرستان لنده با حضور فرماندار واعضای شورای اداری درسالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد. جلال دانش در این نشست گفت:مدیریت بحران از اهمیت وجایگاه خاصی برخوردار می باشد ومی طلبد که تمام ارگان های دولتی به دستور العمل های مدیریت ستاد بحران […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب،جلسه اضطراری ستاد بحران با موضوع آتش‌سوزی های اخیر، درشهرستان لنده با حضور فرماندار واعضای شورای اداری درسالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

جلال دانش در این نشست گفت:مدیریت بحران از اهمیت وجایگاه خاصی برخوردار می باشد ومی طلبد که تمام ارگان های دولتی به دستور العمل های مدیریت ستاد بحران عمل کنند و در مواقع بحران پای کار باشند.

 

فرماندار شهرستان لنده افزود:مدیریت بحران در بسیاری شرایط اعم از وقوع بلایای طبیعی مانند سیل ، زلزله و آتش سوزی گرفته و غیره می تواند به کنترل و مدیریت هر چه بهتر شرایط کمک کند.

 

دانش عنوان کرد:۹۰درصد آتش سوزی های اخیر در شهرستان لنده عمدی می باشد واز ادارات امنیتی وانتظامی خواستار برخورد باعاملین آتش سوزی شد.

 

نماینده دولت درشهرستان لنده خاطر نشان کرد:وی از اداره منابع طبیعی خواستار شد که گروه واکنش سریع در این شهرستان تشکیل دهند وآموزشهای لازم را انجام دهند تا در مواقع بحران بتوانند بحران ایجاد شده را کنترل کنند.

 

وی بیان کرد:شهرستان لنده در بحث برق دچار بحران است اما با این تفاوت که اداره برق شهرستان لنده با تمام نارسایی ها شبانه روز در حال تلاش هستند که بتوانند برق پایداری را برای مردم فراهم کنند.

 

دانش با اشاره به اینکه هرگز نگفتیم مسئله برق را حل کردیم عنوان کرد:ما قول دادیم که در پایان مرداد ماه مشکل برق را حل خواهیم کرد وانشاالله تا پایان برج ۵ بتوانیم از یک برق پایدار برخوردار شویم.

 

فرماندارشهرستان لنده ضمن انتقاد از اداره آب وفاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد افزود:تاخیر در نصب پمپ آب آبرزگه که بیش از دوهفته است دچار مشکل گردیده قابل قبول نیست.

 

وی عنوان کرد: آب وفاضلاب استان بسیار کند وضعیف است وانتظار می رود دراین گرمای طاقت فرسا مسئولان مربوطه استانی سریعتر پاسخ دهند و برای نصب پمپ های آب سوخته شده سریع وارد عمل شوند.

 

وی خاطر نشان کرد:تمامی مدیران وظیفه دارند از دستاوردهای دولت وعملکرد ادارات خود را رسانه ای کنند وخدمات ارائه شده را به گوش مردم برسانند.

 

 

دانش از ادارت هلال احمر،منابع طبیعی،محیط زیست،بخشداری ها ومعاون فرمانداری که ،اداره برق که در بحث آتش سوزی های رخ داده وبرقراری برق توانستند مدیریت کنند تقدیروتشکر کرد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب