برخورد قاطع با عوامل حوادث اخیر در بهمئی | هشدار جدی پلیس بهمئی به منتشرکنندگان تصاویر با اسلحه در فضای مجازی | ژست گیری با سلاح ممنوع است | استفاده از سلاح در جشن‌ها و مراسمات عزا ممنوع است
برخورد قاطع با عوامل حوادث اخیر در بهمئی | هشدار جدی پلیس بهمئی به منتشرکنندگان تصاویر با اسلحه در فضای مجازی | ژست گیری با سلاح ممنوع است | استفاده از سلاح در جشن‌ها و مراسمات عزا ممنوع است
فرمانده انتظامی بهمئی، گفت: افراد سابقه دار دارنده سلاح و مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که در فضای مجازی خشونت را ترویج می‌‌دهند، علاوه بر برخورد قاطع از سوی نیروی انتظامی قطعا با برخورد قضایی روبرو خواهند شد.

به گزارش فریاد جنوب از لیکک، سرهنگ فرزین جمشیدی با هشدار به دارندگان سلاح سرد و گرم، اظهار کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت و عاملان تیراندازی در مراسمات جشن و عزا در این شهرستان به طور قاطع برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد امنیت مردم، افزود: امنیت و آسایش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است و هر کسی که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد باید منتظر عواقب سخت آن باشد.

وی تصریح کرد: امنیت زیربنای حیاتی هر شهرستانی است و حیات اقتصادی و شغلی جوانان با بحث امنیت ارتباط مستقیمی دارد.

فرمانده انتظامی بهمئی با بیان اینکه شهرستان بهمئی از جمله شهرستان های تاریخی و‌ نخبه پرور در سطح استان و کشور است، اضافه کرد: به دلیل وقوع حوادث اخیر در شهرستان بهمئی و همچنین مخدوش شدن وجهه شهرستان، راهی به جز اجرای قانون نیست و با این معضل به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به وجود سلاح‌های غیرمجاز در شهرستان و تهدید امنیت خانواده‌ها، تاکید کرد: وجود سلاح غیرمجاز در منزل هر شهروند، به خودی خود یک تهدید برای خانواده و‌ جامعه است و جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز به سود دارندگان سلاح‌ است.

جمشیدی با بیان اینکه داشتن سلاح غیرمجاز جرم است، اظهار کرد: بر اساس قانون هر کسی که سلاح غیرمجاز را تهیه، حمل، نگهداری و استفاده کند، مرتکب جرم شده است.

وی با اعلان هشدار به کسانی که با اسلحه عکس و فیلم تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر می‌کنند، ابراز کرد: افراد سابقه دار دارنده سلاح و مخلان نظم و امنیت عمومی و افرادی که در فضای مجازی خشونت را ترویج می‌‌دهند، علاوه بر برخورد قاطع از سوی نیروی انتظامی قطعا با برخورد قضایی روبرو خواهند شد.

فرمانده انتظامی بهمئی با اشاره به اینکه استفاده از سلاح در جشن‌ها و مراسم عزاداری، جرم است، اضافه کرد: استفاده از سلاح در این قبیل مراسم‌ها، فرهنگ و آداب نیست بلکه نوعی بدعت است و نیروی انتظامی مکلف به جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز است.

وی از مردم شهرستان بهمئی خواست هرگونه مورد مشکوک در هر زمینه ای را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی