برخی مدیران برای کهگیلویه و بویراحمد هیچ کاری نکردند/مدیران ناکارآمد به چالش کشیده شوند
برخی مدیران برای کهگیلویه و بویراحمد هیچ کاری نکردند/مدیران ناکارآمد به چالش کشیده شوند
فریاد جنوب؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون گفت: در طی این سال‌ها مدیرانی بر منصب قدرت استان نشستند و با وجود این همه سرمایه در استان متاسفانه هیچ کاری برای مردم استان انجام ندادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب؛ شورای اداری شهرستان دنا با حضور مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در محل سالن شهید نجفی سی‌سخت برگزار شد.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا در این جلسه گفت: امروز روز صنعت است و تمام کسانی که در حوزه تولید شهرستان فعال هستند این چند ماه روزهای پرکاری داشتند.

وی در ادامه گفت: امروز دومین جلسه شورای اداری را برگزار کردیم چرا که تا کنون به دلیل بیماری کرونا نتوانستیم این جلسات را برگزار کنیم.

پناهی عنوان کرد: از روزی که به سمت فرماندار شهرستان دنا معرفی شدم همراه با شیوع ویروس کرونا شد که از همان ابتدا تا کنون عزم خود را جزم کرده و با همکاری ادارات و نهادهای مردمی به مقابله با شیوع این ویروس مرگبار پرداختیم.

پناهی گفت: علاوه بر استقرار ایستگاه در ورودی پل کتا که یک گلوگاه برای ورود مسافران بود ایستگاهی در شهر سی سخت مستقر کردیم و از همان روز های اول جز اولین شهرهایی بودیم که به دفعات شهر واماکن عمومی را ضد عفونی کردیم و بیش از 110 هزار عدد ماسک توانستیم در سطح شهرستان دنا در بین مردم به صورت رایگان توزیع کنیم.

وی در ادامه گفت: همکاری مردم و مسؤولان باعث شد که شهرستان دنا در بین تمامی شهرستان‌های استان مقام های اول را کسب کرده و در وضعیت سفید باقی بماند.

وی گفت: مشکل دیگری که با شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان داشتیم بحث بی اعتمادی و ترس مردم جهت خرید نان از نانوایی بود که توانستیم با افزایش 20 تنی آرد این مشکل را حل کنیم.

پناهی در رابطه با آتش سوزی های اخیر گفت: شهرستان دنا توانست در بحث آتش سوزی در همان ساعت های اولیه موفق به خاموش کردن آتش شود.

 مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا هم گفت: ارادت خدمت مردم با فرهنگ شهرستان دنا و مردم شهر برف و آفتاب داریم، مردمی که هر چه از خوبی، میهمان نوازی، تحصیل و تهذیب آنها بگوییم کم گفته‌ایم.

روشنفکر گفت: مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند چرا که این مردم به خصوص مردم استان از ابتدا تا کنون در کنار رهبری بوده‌اند و به آرمانها، ارزشها و شهداء وفادار بوده و هستند که نمونه بارز این پایبندی حضور حماسی مردم در تشیع شهید سردار سلیمانی بود.

روشنفکر گفت: کسانی که می‌گویند مردم  از انقلاب فاصله گرفته‌اند در حقیقت خودشان از انقلاب فاصله گرفته‌اند چرا که مردم آگاه هستند و هیچ گاه از امام و انقلابشان فاصله نمی‌گیرند و در حقیقت مردم از مدیران ناکارامد فاصله گرفته‌اند.

وی گفت: در طی این سال‌ها مدیرانی بر منصب قدرت استان نشستند و با وجود این همه سرمایه در استان متاسفانه هیچ کاری برای مردم استان انجام ندادند و ما باید این مدیران ناکارامد را به چالش بکشیم و امروز مدیون به مردم و انقلاب هستند و باید جوابگو باشند.

روشنفکر گفت: مردم باید من مسؤول را و دیگر مسؤولان را به چالش بکشند و از روند کاری ما آگاه شوند، ما باید به مردم جوابگو باشیم چرا که مردم استان ما کارنامه درخشانی در این انقلاب دارند و شایسته بهترین ها هستند.

نماینده مردم در مجلس گفت: باید دست به دست هم دهیم و مشکلات مردم را حل کنیم و به جوانان و تحصیل کرده ها اتکاء کنیم چرا که مشکل این مردم به دست همین مردم حل می شود و مشکل امروز جامعه و نظام و انقلاب اسلامی و حکومت نیست، مشکل مردم مغزهای فاسد به ظاهر متفکری هست که از پشت به مردم خنجر می‌زنند و با بیگانه همکاری می کنند.

روشنفکر در ادامه گفت:به مدیران توصیه میکنم که در حل مشکلات مردم انعطاف داشته باشند، با مردم صادق باشند، به مردم دروغ نگویند، با ارباب رجوع با ملایمت و خوبی رفتار کنند، ادارات با همدیگر تعامل داشته باشند و پای کار باشند.

وی در پایان گفت: اگر عمری باقی ماند از تمام ظرفیت های استان حتی مخالفانم جهت پیشرفت سرزمینم کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهم کرد و مدیران دست پاک و در تراز مردم  را به کار خواهم گرفت.

  • نویسنده : علیرضا یزدان دوست
  • منبع خبر : فارس