برپایی ۳۴ آشپزخانه مهدوی در ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد
برپایی ۳۴ آشپزخانه مهدوی در ماه مبارک رمضان در کهگیلویه و بویراحمد
مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) کهگيلويه و بويراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال طرح اطعام مهدوي با برپايي ۳۴ آشپزخانه مهدوي در استان اجرا مي‌شود

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب :قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: گسترش فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا، از مهم‌ترین اهداف تشکیل این ستاد است.
وی از برنامه‌ریزی جهت برپایی ۳۴ آشپزخانه مهدوی جهت تهیه و پخت غذای گرم برای نیازمندان استان خبر داد و تصریح کرد: تهیه و پخت ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان از برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تهیه ۴۵ هزار بسته غذایی خشک ۳۰۰ هزار تومانی با همراهی و مشارکت خیران نیکوکار و توزیع بین خانواده‌های مددجویان را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان و اظهار کرد: تمام مراحل کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.
مبشری تاکید کرد: پویش ایران مهربان به‌منظور اتمام تعهدات این پویش در استان جهت حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان امسال پیگیری می‌شود.
وی بیان کرد: طرح مفتاح الجنه و سرکشی از نیازمندان با همراهی خیران و نیکوکاران، نیز در ماه مبارک رمضان امسال، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و الزامات کرونایی در استان اجرایی می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال گذشته علیرغم شیوع بیماری کرونا در کشور و به‌تبع آن در استان و مشکلات اقتصادی خیران نیکوکار مشارکت خوبی در طرح ایران همدل داشتند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم امسال نیز به همت تمامی امدادگران، نیروهای جهادی و خیران نیکوکار با عزم و اراده جهادی طرح اطعام نیازمندان را اجرایی کنیم.
مبشری خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر اهدای کمک‌های غیر نقدی خود به دفاتر کمیته امداد در استان، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۰۷۷*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ نزد صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک‌های نقدی خود را برای مشارکت در طرح ایران همدل-اطعام مهدوی اهداء کنند.
ستاد برنامه‌ریزی پویش ایران همدل و اطعام مهدوی به ریاست مدیرکل کمیته امداد استان و دبیری فرمانده پایگاه مقاومت شهید خیراندیش و عضویت تعدادی از اعضای شورای مدیران این نهاد در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

  • منبع خبر : ایسنا