برپایی مجدد ایستگاه غربالگری کووید 19 پلیس راه یاسوج – شیراز/تصاویر
برپایی مجدد ایستگاه غربالگری کووید 19 پلیس راه یاسوج – شیراز/تصاویر
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد: تمامی مسافران خودروهای پلاک غیربومی از نظر ابتلا به علائم کووید 19 غربالگری می شوند و از ورود خودروهای غیربومی دارای پلاک استان های با وضعیت قرمز به شهر جلوگیری می شود.

فریاد جنوب_سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد: تمامی مسافران خودروهای پلاک غیربومی از نظر ابتلا به علائم کووید 19 غربالگری می شوند و از ورود خودروهای غیربومی دارای پلاک استان های با وضعیت قرمز به شهر جلوگیری می شود.

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد؛ دکتر محمد یزدان پناه اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی شمار مبتلایان کووید 19 در شهرستان، مصوبه ستاد کرونا استان و دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهر یاسوج، مرکز بهداشت بویراحمد اقدام به استقرار ایستگاه غربالگری کووید 19 در ورودی شهر یاسوج (پلیس راه یاسوج – شیراز) کرده است.

وی افزود: در این طرح پرسنل زحمتکش پلیس راه، راهداری، هلال احمر و نیروی انتظامی مرکز بهداشت را همراهی می کنند.

وی در ادامه گفت: تمامی مسافران خودروهای پلاک غیربومی از نظر ابتلا به علائم کووید 19 غربالگری می شوند و از ورود خودروهای غیربومی دارای پلاک استان های با وضعیت قرمز به شهر جلوگیری می شود.