هم زمان با سراسر کشور برگزاری آزمون انتخاب وانتصاب مدیران مدارس در شهرستان چرام
هم زمان با سراسر کشور برگزاری آزمون انتخاب وانتصاب مدیران مدارس در شهرستان چرام

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام سید صدیف دانشی درخصوص برگزاری آزمون انتخاب وانتصاب مدیران مدارس گفت:برای تضمین کیفیت مدیریت مدرسه، فرآیندانتخاب و انتصاب مدیران باید آگاهانه، هوشمندانه و با آینده نگری و بر اساس توانایی انجام شود تا افراد شایسته و کارآمد در سمت مدیریت مدارس قرار گیرند. وی افزود:کلیه مدارس دولتی شامل دوره […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام سید صدیف دانشی درخصوص برگزاری آزمون انتخاب وانتصاب مدیران مدارس گفت:برای تضمین کیفیت مدیریت مدرسه، فرآیندانتخاب و انتصاب مدیران باید آگاهانه، هوشمندانه و با آینده نگری و بر اساس توانایی انجام شود تا افراد شایسته و کارآمد در سمت مدیریت مدارس قرار گیرند.

وی افزود:کلیه مدارس دولتی شامل دوره اول و دوم ابتدایی، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه (نظری ، فنی حرفـــه ای و کاردانش) و مجتمع های آموزشی و پرورشی که دارای مدیر در تمامی دوره های تحصیلی می باشند از شیوه نامه باید پیروی کنند.
دانشی در پایان یادآور شد: زمان و مکان برگزاری این آزمون در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۵/۲۴ راس ساعت ۸ صبح هماهنگ با سراسر کشور در محل هنرستان شهید اکابری برگزار خواهد شد.