برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی در شهرستان کهگیلویه + گزارش تصویری
برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی در شهرستان کهگیلویه + گزارش تصویری
فـــریاد جنوب | ویژه برنامه جشن بزرگ انقلاب با حضور پرشور مردم انقلاب و با برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع در فرهنگسرای ارشاد دهدشت برگزار شد.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، عبدالکریم عبودی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ انقلاب در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: هدف از برگزاری ما از این جشن ها در ایام الله دهه فجر در واقع تزریق شادی، شور و نشاط به جامعه و همچنین ایجاد آگاهی برای جامعه به ویژه نسل جوان که قبل از انقلاب را درک نکردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: قبل از انقلاب کسی اجازه ابراز عقیده نداشت و نگاه به زنان نگاهی ابزاری بود و آزادی به معنای واقعی وجود نداشت، می‌توانید از پدران و مادران خود بپرسید که قبل از انقلاب با چه مسائل و مصائبی روبرو بودند.

وی تصریح کرد: باید قدردان این انقلاب باشیم و امنیتی که به واسطه این انقلاب اسلامی وجود دارد را قدر بدانیم، برای برقراری این امنیت ما جوان‌های زیادی دادیم، خون‌های زیادی دادیم

عبودی با بیان اینکه از دیگر برکات این انقلاب نگاه متفاوت به زن است، عنوان کرد: ارزش گذاری واقعی و حقیقی برای زن از برکات انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حضرت امام (ره) را مانند نوری که بر تاریکی تابید خطاب کرد و خاطرنشان کرد: امام راحل روشنایی را به ملت ما عطا کرد و مشعل‌دار این انقلاب بود و پس از ایشان، مقام معظم رهبری روشنایی بخش این مسیر است.

برپایه این گزارش، جشن بزرگ انقلاب با برنامه‌های مختلفی از جمله نمایش طنز، سرودهای انقلابی، موسیقی، موسیقی محلی، مسابقات شاد و شعر خوانی انقلابی برگزار شد و با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب