برگزاری جشن پیروزی انقلاب برای دانش آموزان و نسل جوان در دهدشت + تصاویر
برگزاری جشن پیروزی انقلاب برای دانش آموزان و نسل جوان در دهدشت + تصاویر
به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه جشن انقلاب برای دانش آموزان و نسل جوان در کهگیلویه (دهدشت) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب از دهدشت، عبدالکریم عبودی، اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه جشن انقلاب برای دانش آموزان و نسل جوان در دهدشت برگزار شد.

وی افزود: هدف ما در این برنامه‌ها، ایجاد فضای شاد و همچنین آگاهی سازی نسل جوان به دستاوردهای انقلاب اسلامی است و جامعه ی هدف ما در این این گونه برنامه ها نوجوانان و جوانان هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه افزود: در دوره‌ای ما حتی نمی‌توانستیم سیم خاردار برای جنگ و دفاع تولید کنیم و وابسته بودیم، ولی امروزه بر لبه تکنولوژی جهان در خصوص ساخت پهبادهای فوق پیشرفته و موشک‌های نقطه زن و قاره پیما قرار داریم، این یعنی عزت، این یعنی غرور ملی، این یعنی عدم وابستگی، این یعنی استقلال.

عبودی تصریح کرد: امروزه همه ما در کنار هم لبیک گویان به رهبر فرزانه انقلاب با همه توان در برابر تهاجمات نظامی، فرهنگی، سیاسی دشمن ایستاده‌ایم و با همه ی نیرو مبارزه می کنیم، چرا که این استقلال و عزت ساده به دست نیامده و با خون شهدا و جانبازی‌ها بود که پیروز شدیم و این پیروزی تداوم داشته و ما نیز باید از این دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ضمن تشکر از همه زحمتکشان و ادارات همراه در این جشن بزرگ گفت: در این برنامه‌ها می توان استعدادهای هنری و جوان را کشف کنیم و آنها را در مسیر درست آموزش قرار دهیم و البته این نیاز به همراهی همه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی دارد.

جشن انقلاب با برنامه های جالب و دیدنی مانند: مسابقه، سرود، شعر خوانی، آواز محلی، نمایش طنز و در پایان با اهدا جوایز برگزار شد.

_مجری: امیر کیانی

_ترانه انقلابی: سید حمیدرضا حیدری

_ترانه حماسی بیعت نور: امین پالاش

_اجرای سرود: گروه لاله های زینبی مدرسه شاهد شهید آوینی دهدشت.

_نمایش طنز: افضل محمدی،حجت سیدپور

گفتنی است این برنامه و جشن باشکوه با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی