برگزاری دومین نشست بررسی و نقد آراء به صورت آنلاین  در دادگستری  کهگیلویه وبویراحمد
برگزاری دومین نشست بررسی و نقد آراء به صورت آنلاین  در دادگستری  کهگیلویه وبویراحمد
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان در ادامه در مورد دومین نشست نقد و بررسی آراء قضایی گفت:در دومین نشست نقد و تحلیل آراء قضایی استان، رأی صادره از دادگاه کیفری 2 شهرستان گچساران و دادگاه تجدیدنظر استان، با موضوع ورود به عنف به منزل و مصادیق آن مورد نقد و تحلیل قرار گرفت

دومین نشست بررسی و نقد آراء در  دادگستری شهرستان گچساران به صورت آنلاین   برگزار گردید.

فریادجنوبfaryadejonoob.ir

دکتر محمد مهدی صالحی معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه اظهار داشت: جلسه نقد و تحلیل آراء قضایی با وجود محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی ، در دادگستری استان، جهت استفاده ی مخاطبین و به صورت زنده از طریق فضای مجازی(آنلاین)برگزار گردید.

دکتر صالحی افزود: این نشست با حضور رئیس کل محترم دادگستری استان دکتر حسن نگین تاجی، سید وحید موسویان معاون قضایی رئیس کل ،دیانت رئیس دادگستری و حجت الاسلام والمسلمین ادیبان دادستان شهرستان گچساران. قضات (صادرکننده آراء و داوران)، وکلای کانون و قوه قضائیه، اساتید دانشگاه و سرپرست بسیج حقوقدانان گچساران برگزار و به صورت زنده مورد استفاده و بهره برداری قضات، وکلا، کارآموزان قضایی ، دانشجویان حقوق دانشگاه های استان و سایر مدعوین قرار گرفت.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان در ادامه در مورد دومین نشست نقد و بررسی آراء قضایی گفت:در دومین نشست نقد و تحلیل آراء قضایی استان، رأی صادره از دادگاه کیفری 2 شهرستان گچساران و دادگاه تجدیدنظر استان، با موضوع ورود به عنف به منزل و مصادیق آن مورد نقد و تحلیل قرار گرفت.

 گفتنی است جلسات نقد و تحلیل آراء قضایی از ابتکارات پژوهشگاه قوه قضائیه در دوران تحولی قوه قضائیه می باشد که از ابتدای آغاز دوران ریاست آیت الله رئیسی در قوه قضائیه، مورد حمایت و تأکید ایشان قرار گرفته است

  • منبع خبر : روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد