برگزاری محفل انس باقرآن در منازل شهیددهقان وشهیدهاشمی درلنده
برگزاری محفل انس باقرآن در منازل شهیددهقان وشهیدهاشمی درلنده

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ومشارکت سپاه پاسداران و گروه جهادی رهروان فاطمی ، مراسم محفل انس با قرآن در منزل شهید دهقان و شهید هاشمی در شهرستان لنده برگزار گردید. مراد مرادی پور گفت:این مراسم معنوی با هدف پیوند عاطفی و معنوی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ومشارکت سپاه پاسداران و گروه جهادی رهروان فاطمی ، مراسم محفل انس با قرآن در منزل شهید دهقان و شهید هاشمی در شهرستان لنده برگزار گردید.

مراد مرادی پور گفت:این مراسم معنوی با هدف پیوند عاطفی و معنوی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با کتاب آسمانی و استفاده از برکات قرآن در زندگی است.

مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده افزود:قرآن نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشت و زندگی و سیره رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس بر اساس آموزه‌های قرآنی شکل گرفته بود.

وی خاطرنشان کرد:مرور حماسه آفرینی های غیور مردان و شیرزنان ۸سال دفاع مقدس گویای پایداری و ایثار مردم انقلابی است که با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان ایستادند و نگذاشتند ذره ای از خاک کشور به دست بیگانگان تصرف شود.

 

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب