برگزاری محفل انس با قرآن کریم در طرح ضیافت الهی به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)شهر یاسوج
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در طرح ضیافت الهی به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج)شهر یاسوج
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محفل انس با قرآن کریم به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج همزمان با طرح ضیافت الهی برگزار شد

به گزارش فریادجنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محفل انس با قرآن کریم به میزبانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یاسوج همزمان با طرح ضیافت الهی برگزار شد.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این محفل انس با قرآن کریم به مناسبت نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در مسجد حضرت صاحب الزمان( عج) شهر یاسوج با اجرای زیبای قاری وحافظ بین المللی قرآن کریم استاد مهدی علی بابایی و استاد موسی معتمدی واجرای مجری قرآنی توانمند جناب آقای حسین هنرمندان برگزار شد.
حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند: « اگر زندگى سعادتمندان، مرگ شهیدان، نجات روز حسرت (قیامت)، سایه روزِ سوزان و هدایت در روز گمراهى را مى‌خواهید، قرآن را یاد بگیرید که آن سخن خداى مهربان است و سپرى است در مقابل شیطان و عامل برتری در ترازوى اعمال.»
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این محفل قرآنی با حضور جامعه قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی و عموم مردم برگزار شد.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی ضمن اشاره به برگزاری مسابقه قرآنی،مناجات خوانی و دعا خوانی در این محفل قرآنی گفت: در پایان این محفل انس با قرآن کریم، از حاضرین در برنامه با افطاری ساده پذیرایی شد.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان گفت: با حضور قاریان دعوت شده و در قالب طرح ضیافت الهی یک محفل انس با قرآن کریم در زندان شهر یاسوج و دو محفل انس با قرآن کریم در مدارس شهر یاسوج(دبیرستان پسرانه معارف و دبیرستان دخترانه عفاف) برگزار شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همکاری هیات امنا و خادم مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) و همه کسانی که در اجرای این محافل انس با قرآن کریم همکاری داشتند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

  • نویسنده : ندانعمتی