برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۶ مسجد کهگیلویه | حضور چشمگیر نوجوانان و دانش آموزان در مراسم اعتکاف امسال
برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۶ مسجد کهگیلویه | حضور چشمگیر نوجوانان و دانش آموزان در مراسم اعتکاف امسال
فـــریاد جنوب | رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه، گفت: مراسم معنوی اعتکاف امسال در شهرستان کهگیلویه با حضور بیش از ۵۰۰ نفر در ۱۶ مسجد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، حجت‌الاسلام مجید بهادری با اشاره به برنامه‌های مهم اداره سازمان تبلیغات در روزهای اخیر در شهرستان اظهار کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، سخنرانی مذهبی، مولودی خوانی، برگزاری گفتمان دینی با موضوعات مختلف و دعاهای وارده از برنامه‌های اجرا شده در این ایام بوده است ضمن اینکه اعتکاف فرصتی مغتنم برای بهره‌مندی از ارزشهای معنوی و فرصتی برای پاسخ به شبهات جهاد تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه، افزود: تصریح کرد: حضور نوجوانان و جوانان در نشست‌های بصیرتی و جهاد تبیین مثبت و ارزشمند است و نوجوانان و جوانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه شوند.

وی تصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف امسال در شهرستان کهگیلویه با حضور بیش از ۵۰۰ نفر در ۱۶ مسجد برگزار شد که از این تعداد ۱۳ مسجد ویژه خواهران و سه مسجد ویژه برادران بود.

حجت‌الاسلام بهادری با اشاره به حضور و استقبال دانش آموزان در مراسم اعتکاف امسال، عنوان کرد: در مراسم اعتکاف امسال در شهرستان ۱۶۲ نفر از معتکفین از دانش آموزان بودند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: اختتامیه مراسم اعتکاف با آئین معنوی دعای ام داوود و اقامه نماز مغرب و عشاء همراه بود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب