برگزاری مراسم تحلیف ۶۰ کارآموز وکالت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج
برگزاری مراسم تحلیف ۶۰ کارآموز وکالت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۶۰ کارآموز وکالت در کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تحلیف خود سوگند یاد کردند در امر وکالت مدافع حق و عدالت باشند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در آیین تحلیف کارآموزان وکالت، اظهار کرد: اولویت کار وکلا و قضات، باید گسترش عدالت در جامعه باشد و تمام اهتمام این ۲ قشر بر این اصل استوار باشد.

نگین تاجی افزود: وکلا در جامعه به عنوان سربازان عدالت شناخته می‌شوند و باید با تمام توان خود در این راه، تلاش کنند تا مبادا غباری بر چهره عدالت وجود داشته باشد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: در این مراسم ۶۰ نفر از کارآموزان وکالت ورودی سال ۹۸ حضور یافتند.

کورش قنبری مرداسی افزود: این افراد فرآیند آزمون، مصاحبه و آموزش را طی کرده و با تسلط بر کار وکالت، فعالیت خود را به صورت رسمی در مراجع قضایی، انتظامی و دادگستری و محاکم آغاز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز کارآموزان وکالت با وثیقه گذاشتن شرافت خود، سوگند یاد کردند که مدافع حق باشند و به جز احقاق حق و رسیدن به عدالت هدف دیگری نداشته باشند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب