برگزاری نشست هم اندیشی روابط عمومی های مراکز بهداشتی و درمانی استان در گچساران
برگزاری نشست هم اندیشی روابط عمومی های مراکز بهداشتی و درمانی استان در گچساران
سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست هم اندیشی روابط عمومی مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان ویژه شهرستان های باشت، گچساران، کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از وبدا یاسوج؛ ذوالفقار دیودل گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن وابسته است.

وی اظهار داشت: همکاری و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها بر اساس اعتماد متقابل از نکات مهم دیگر در عملکرد مثبت و موفقیت های یک سازمان است؛ زیرا روابط عمومی نقش های گوناگونی را در جایگاه های متفاوت و شرایط متمایز از یکدیگر ایفا می‎کند که رسانه ها قادر به انعکاس مناسب و سریع آن می باشند.

ذوالفقار دیودل با بیان اینکه همه روابط های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای اطلاع رسانی صحیح، جامع، سریع و بالا بردن سطح آگاهی جامعه تلاش خود را به کار ببند، افزود: از روابط عمومی ها نیز انتظار داریم در پوشش رسانه ای خود به مطالبات مردمی توجه ویژه ای داشته داشته باشند.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان از روابط عمومی های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خواست تا تمام ظرفیت ها، پتانسیل ها و دستاورده های دانشگاه را به صورت جامع، صحیح، دقیق و با سرعت منتشر کنند.

وی خاطر نشان کرد: برجسته سازی ظرفیت ها و‌ پتانسیل مراکز بهداشتی و درمانی به خصوص آگاه سازی مردم از خدمات ارائه شده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی توسط روابط عمومی های دانشگاه  باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه بر تعامل دوسویه با رسانه گروهی تاکید کرد و گفت: همگام با رسانه مطالبات مردمی در کنار انتشار اخبار و اطلاعات پیگیری شود.

بر پایه این گزارش‌؛ همچنین در این جلسه توجیهی و آموزشی بر رعایت اصول حرفه ای در روابط عمومی تاکید شد.

به گزارش وب دا؛ در این نشست روابط عمومی های مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان های باشت، گچساران، کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام مسائل و برنامه خود را ارائه کردند.