برگزاری نشست بصیرتی کارکنان مخابرات کهگیلویه وبویراحمد
برگزاری نشست بصیرتی کارکنان مخابرات کهگیلویه وبویراحمد
به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ، نشست بصیرتی کارکنان مخابرات کهگیلویه وبویراحمد امروز درساختمان ستادی این منطقه برگزارشد.

به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ، نشست بصیرتی کارکنان مخابرات کهگیلویه وبویراحمد امروز درساختمان ستادی این منطقه برگزار شد.
به گزارش فریادجنوب وبه نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد: این نشست با حضور جمعی از مدیران وکارکنان منطقه بعد از اقامه ی نمازظهر وعصربرگزار گردید.
بر اساس این گزارش، سرهنگ پاسداز کریمی از فرماندهان وراویان جنگ تحمیلی ضمن سخنانی به ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مقاومت مردم خرمشهر اشاره و آن را نمادی از خودباوری، عزم راسخ و اتحاد ملی مردم ایران بر محور آرمان های ماندگار جمهوری اسلامی در برابر هجمه های مختلففرهنگی،سیاسی،اقتصادی و … دشمنان دانست‌
گفتنی است در پایان این مراسم ،سعادت صالحپور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج منطقه به تشریح ابعاد ولایت پذیری و ولایت مداری از زمان جنگ تاکنون پرداخت وگفت ، همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی با رشادت وپایمردی درجنگ سخت بر دشمن فائق شدیم در جنگ نرم که به مراتب سخت تر وشکننده تر هست با همان روحیه ی جهادی وانقلابی ،دشمن را شکست خواهیم داد .