برگزاری ویژه برنامه شب ۲۳ ماه مبارک رمضان در جوار آستان مقدس امامزاده آقامیر(ع)
برگزاری ویژه برنامه شب ۲۳ ماه مبارک رمضان در جوار آستان مقدس امامزاده آقامیر(ع)
فـــریاد جنوب | ویژه برنامه شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان پنجشنبه شب در آستان مقدس امامزاده آقامیر(ع) برگزار شده و این ویژه برنامه به صورت زنده از شبکه‌های نمایش، افق و سیمای استانی دنا نیز پخش می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، ویژه برنامه‌های لیالی قدر در جوار آستان مقدس امامزاده آقامیر (علیه السلام) از شب نوزدهم و همزمان با شب ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) آغاز شد و در شب بیست ویکم مصادف با شهادت امام علی (ع) ادامه داشته و و در سومین شب از لیالی قدر پنج‌شنبه شب همزمان با شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز با حضور زائران و مجاوران این آستان مقدس برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام هیأت امنای امامزاده آقامیر (علیه السلام) در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، حجت الاسلام والمسلمین بهادری سخنرانی و اجرای مراسم روح‌بخش احیاء را در حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم بر عهده دارد.

در این ویژه برنامه، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت آقایان جهان کهن، حیدرخواه، پالاش و ذاکر با نوای گرم خود مداحی می‌کنند.

مراسم پرفیض شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در جوار آستان مقدس امامزاده آقامیر(ع) همانند دیگر شب‌ها از ساعت ۲۲ آغاز شده و این ویژه برنامه به صورت زنده از شبکه‌های نمایش، افق و سیمای استانی دنا نیز پخش می‌شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب