برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دهدشت | سردار سرتیپ حسن نیا : حاج قاسم یک شب عملیات را با هیچ چیزی عوض نمی‌کرد + تصاویر
برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دهدشت | سردار سرتیپ حسن نیا : حاج قاسم یک شب عملیات را با هیچ چیزی عوض نمی‌کرد + تصاویر
سردار سرتیپ حسن نیا گفت: حاج قاسم گفت به مردم بگویید من یک شب عملیات را با هیچی عوض نخواهم کرد.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، مراسم چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باحضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار کهگیلویه، فرمانده سپاه شهرستان، ائمه جمعه و جماعات و مردم ولایتمدار و انقلابی دهدشت در گلزار مطهر شهدا برگزار شد.

سردار سرتیپ حسن حسن نیا در این مراسم گفت: امروز به احترام حاج قاسم همه شهدا نور واحد هستند.

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، گفت: شهیدان را شهیدان می‌شناسند.

این همرزم شهید قاسم سلیمانی تصریح کرد: اگر سخن از حاج قاسم می‌گویم یعنی دارم از فرماندهان و بسیجیان این شهر سخن می‌گویم.

سردار حسن نیا تصریح کرد: از حاج قاسم پرسیدم مردم می‌گویند چرا شما کاندید ریاست جمهوری نمی‌شوید، گفت به مردم بگویید حاج قاسم نامزد و کاندید شهادت است نه ریاست و پست و مقام، من یک شب عملیات را با هیچی عوض نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار ما حاج قاسم و شهدا هستند، افزود: شهید سلیمانی به ما قدرت، اقتدار و عزت داد.

این فرمانده دفاع مقدس از توکل بر خدا، توسل به ائمه و عمل به تفکر امامین انقلاب به عنوان سه جمله از شهید سلیمانی که همیشه به همرزمان خود توصیه می‌کرد نام برد.

حسن نیا ولایت مداری را یکی دیگر از توصیه های شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: خیلی از مسئولان ما ولایت مدار هستند اما وقتی از پست گرفته می‌شوند دیگر ولایت مدار نیستند.

وی شهید سلیمانی را فردی ولایت باور خواند و گفت: تحت هیچ شرایطی نمی‌گذاشت حرف رهبر معظم انقلاب زمین بماند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی