بزرگترین و عریض ترین خیابان یاسوج پر شد/هوادارن «بهرامی»رکوردی دیگر را شکستند+گزارش تصویری
بزرگترین و عریض ترین خیابان یاسوج پر شد/هوادارن «بهرامی»رکوردی دیگر را شکستند+گزارش تصویری
در حالی که خیابان عدل بزرگترین و عریض ترین خیابان شهر یاسوج هست مردم حق شناس شهرستان های بویراحمد و دنا با حضوری مثال زدنی کل این خیابان را پر کردند.

فریاد جنوب؛ نطق انتخاباتی دکتر محمد بهرامی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چند ده هزار نفری مردم بویراحمد و دنا در بزرگترین خیابان شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، عصر امروز چهارشنبه ۳٠بهمن نطق انتخاباتی دکتر «محمد بهرامی»نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد و دنا با حضور هزاران تن از مردم این دو شهرستان در خیابان عدل یاسوج برگزار شد.

لازم به ذکر است چنین استقبالی در تاریخ بویراحمد و دنا در انتخابات بی نظیر بوده و حامیان جریان مردمی راه روشن فردا برای کاندیدای محبوبشان سنگ تمام گذاشتند.

در حالی که خیابان عدل بزرگترین و عریض ترین خیابان شهر یاسوج(۷۵متر عرض) هست مردم حق شناس شهرستان های بویراحمد و دنا با حضوری مثال زدنی کل این خیابان را پر کردند.

این در حالیست که خیابان هایی که رقبا در آن مستقر بودند بسیار کم عرض تر از خیابان بزرگ عدل هستند و این خود نشان از برد قطعی بهرامی دارد.

با این شرایط باید بگوییم بعد از شکستن رکورد تعداد اتومبیل های کاروان یک کاندیدا در بویراحمد و دنا امروز باز هم حماسه ای دیگر رخ داد و رکورد حضور در نطق انتخاباتی یک کانددیدا در بویراحمد دنا شکسته شد.

  • نویسنده : میر امید