به بهانه سالروز سالگرد شهادت شهید جهان بخش داورپناه
به بهانه سالروز سالگرد شهادت شهید جهان بخش داورپناه
فریادجنوب ؛شهید "جهانبخش داورپناه "در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو توسط دژخیمان رژیم بعث عراق افتخار جانبازی ۷۰ درصد شیمیایی را پیدا کرد و این شهید گرانقدر و والامقام پنج فرزند که سه پسر و دو دختر است دارد.

 جانباز ۷۰ درصد شیمیایی “جهانبخش داورپناه” روز یکشنبه ۴ تیرماه سال ۱۳۹۱و در روز جانباز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بر اثر جراحات وارده به درجه شهادت نائل آمد،

شهید “جهانبخش داورپناه “در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو توسط دژخیمان رژیم بعث عراق افتخار جانبازی ۷۰ درصد شیمیایی را پیدا کرد و این شهید گرانقدر و والامقام پنج فرزند که سه پسر و دو دختر است دارد.

شهید “جهانبخش داورپناه “پس از گذشت سال‌ها درد و رنج سر انجام این جانباز فداکار راه اسلام و قرآن در سن ۴۵ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لازم به ذکر است که جانباز ۷۰ درصد شیمیایی “جهانبخش داورپناه” متولد ۱۳۴۷ است و در پایه سوم راهنمایی در بخش سرفاریاب کهگیلویه وبویراحمد مشغول تحصیل بود که کلاس و درس و همکلاسان را ترک و داوطلبانه به صحنه های رزم و ایثار رفت.

در سال ۱۳۶۴ و در عملیات پیروزمندانه والفجر۸(آزادسازی فاو) دشمن ناجوانمردانه از سلاحهای شیمایی استفاده کرد و وی دچار شیمیایی شد.

سید جهانبخش داورپناه به لندن اعزام و پس از چهار  ماه به کشور بازگردانده شده و سالهای زیادی را در بستر بیماری و تحمل درد و رنج گذراند.

این جانباز ۷۰درصد دانش آموز سرافراز دوران دفاع مقدس پس از یک ماه بستری در بیمارستانهای شیراز و یاسوج عصر روز جانباز (سوم شعبان) به یاران شهیدش پیوست از وی فرزند (سه پسر و دو دختر) به یادگار مانده است و مرقد مطهرش در شهر دهدشت است.