بچه های با کلاس  شمرون و دربند با کت شلوار اتو زده و ادکلن های ورساج درد مردم زیلایی و لوداب را نمی دانند/به قلم سعید رودشتیان
بچه های با کلاس  شمرون و دربند با کت شلوار اتو زده و ادکلن های ورساج درد مردم زیلایی و لوداب را نمی دانند/به قلم سعید رودشتیان
قطعا جواب همه ی این سوالات را در درخلوت خود خوب پاسخ خواهی داد،اما پاسخی که متفاوت تر از آن سخنانی هست که در آن سالنی به اصطلاح نشست دانشجویی مطرح کردید خواهد بود،.

با حرفهای پوچ و احساسی هرگز عملکرد و کارایی حاج زارع را نمیتوان زیر سوال برد، بچه های با کلاس شمرون و دربند با کت شلوار اتو زده و ادکلن های ورساج درد مردم زیلایی و لوداب را نمی دانند.
جناب وکیلی ،برای مردم تهران به عنوان نماینده آنجا کار خاصی انجام ندادید، همان مردمی که کارتون خواب هستند یا کارگرانی که همیشه دستمزدشان پرداخت نمیشود و مردمی که هزاران درد و مشکل دارند. حالا دم از حقوق شهروندی میزنید؟
طی چهار سال که نماینده بودید وادعای تهران را داشتیدو روزی که طرح استیضاح وزیر راه شهرسازی را به صحن علنی مجلس به عنوان موافق استیضاح و بانی اصلی در آن روز میدهید و یکباره پشت تریبون حاضر به صحبت نمی شوید وسایر نمایندگان موافق از این کار شما احساس ناراحتی و دلسردی میکنند ،بعد دم از از حقوق شهروندی میزنید؟
آیا این درد مردم مظلوم زیلایی ولوداب است؟
آیا میتوان به چنین فردی دوباره اعتماد کرد؟
آیا نهی از رفتن به مراسمات فاتحه خوانی توهین به فهم وشعور مردمان پاک وزلال این دیارنیست؟
آیامردمانی که در اوج سادگی وبدون ذره ای توقع وفقط قانع به حضور وسرکشی سیاسیون و نماینده ی شهرشان در مراسمات شادی وناراحتی خودشان هستند اوج بی فرهنگی است؟
آیا بستگان خود که در این شهر زندگی می کنند توقعی بابت حضور نخبگان وسیاسیون استان در مراسمات مختلفه ی خود نیستند؟
قطعا جواب همه ی این سوالات را در درخلوت خود خوب پاسخ خواهی داد،اما پاسخی که متفاوت تر از آن سخنانی هست که در آن سالنی به اصطلاح نشست دانشجویی مطرح کردید ،خواهد بود

ما نیک می دانیم ، زارعی بدون اینکه ذره ای نیرنگ داشته باشد همراه مردم بوده ،دردشان را دیده وشنیده و در حد توان کار کرده ودر عمل ثابت کرده است.
همه مردم از ته زیلایی ولوداب تا سیوکی جلیل از کاکان تا سی سخت از شرق تا غرب شمال تا جنوب به یک اندازه قابل احترام هستند ،اینک شما میخواهیدبا استفاده از نام برادران ارزشمندی چون سید باقر موسوی ،دکتر غریب پور، مهندس پناه جبهه سیاسی استان را به نفع خویش تغییر دهید؟
احترام گذاردن به مردم چه زنده شان و چه مرده شان از مرام همیشگی این قوم ، ایل بوده و رفتار زارعی قابل ستایش است،ایشان در همه حال یاری گر مردم خویش بوده است.

مقاله بالا ارسالی مخاطب هست واین پایگاه خبری تمام یا بخشی از آن را رد وتایید نمی کند ،مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند.