بیانیه بسیج هنرمندان کهگیلویه در پی حادثه تروریستی شاهچراغ و شهادت بیرحمانه نمازگزاران
بیانیه بسیج هنرمندان کهگیلویه در پی حادثه تروریستی شاهچراغ و شهادت بیرحمانه نمازگزاران
بسیج هنرمندان کهگیلویه با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ اعلام کرد اجازه ندهید امنیت و آرامش مردم بازیچه اغتشاشگران شود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، بسیج هنرمندان کهگیلویه با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ اعلام کرد اجازه ندهید امنیت و آرامش مردم بازیچه اغتشاشگران و اسباب دست هوچیگری هوسرانان وجریانات معاند شود.

در متن بیانیه بسیج هنرمندان کهگیلویه آمده است؛

انالله و انا الیه راجعون

بارگاه مقدس حضرت احمد ابن موسی “شاهچراغ” در طی قرن‌ها ملجأ و مأوای تمامی دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت(ع) بوده و مردم ایران اسلامی از تمام نقاط کشور عشق و علاقه ویژه‌ای به این حرم مقدس داشته و دارند.

جنایت وحشیانه تروریست‌ها و دشمنان قسم خورده اسلام و ایران منجر به شهادت مظلومانه چندین تن از زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شهر شیراز شد و مردم ولایتمدار سراسر ایران اسلامی را داغدار کرده است.

اقدامات کور تروریستی و جسارت به بارگاه مقدس ائمه اطهار (ع) طی سالهای گذشته در کشور عراق و ایران نه تنها عشق و علاقه مردم به ائمه معصومین و خاندان پاکش را کم نکرده، بلکه هر روز بر تعداد زائران و ارادتمندان به این خاندان افزوده است.

اقدامات ناجوانمردانه تروریست‌های کوردل که این روزها با دلارهای نفتی سعودی و حمایت استکبار جهانی جهت ایجاد تفرقه بین مسلمانان و دمیدن در تنور تفرقه تلاش می‌کنند باید بدانند که با این اقدامات بزدلانه راه به جایی نمی‌برند و امت اسلامی در مقابل توطئه دشمنان وحدت و انسجام خود را حفظ می‌کنند.

بسیج هنرمندان کهگیلویه ضمن ابراز بیزاری از تروریست‌های وهابی و تکفیری داعش و از زمینه سازان تحرک آنان یعنی اغتشاشگران و حامیانشان، از مسئولان می‌خواهد اجازه ندهند “امنیت” که مهمترین میراث شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیشتر از این بازیچه و اسباب دست هوچیگری هوسرانان و جریانات معاند شود تا با بازیچه قرار دادن عناوین آزادی و زن، برخی خیابان‌ها، محلات و دانشگاه را جولانگاه تحرکات تخریبی خود قرار دهند.

امید است به فضل الهی و به برکت خون شهدای مظلوم حرم شاهچراغ، شاهد خفت و خواری و نابودی فتنه‌گران و حامیانشان باشیم.

  • منبع خبر : فریاد جنوب