بیانیه حاج زواره قهرمانی فر به جهت حضور در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان
بیانیه حاج زواره قهرمانی فر به جهت حضور در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر مادوان

بسم الله الرحمن الرحیم مردم شریف و بزرگوار شهر مادوان سلام علیکم انتخابات شورای شهر، نه صرفا مسیری برای دست یابی به قدرت، بلکه بستری برای ارتقای سطح کیفی فرهنگی و رفاهی، تبیین مسائل اصلی شهر، مشارکت مردم و چاره جویی مشکلات و تحکیم همدلی در مسیر پیشرفت شهرمان است. انتخابات اقتضا می‌کند، مردم با […]

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و بزرگوار شهر مادوان

سلام علیکم

انتخابات شورای شهر، نه صرفا مسیری برای دست یابی به قدرت، بلکه بستری برای ارتقای سطح کیفی فرهنگی و رفاهی، تبیین مسائل اصلی شهر، مشارکت مردم و چاره جویی مشکلات و تحکیم همدلی در مسیر پیشرفت شهرمان است.

انتخابات اقتضا می‌کند، مردم با اختیار و میل خود، فردی را که شایسته و بایسته خدمت به آنها باشد، انتخاب کنند. امروز وظیفه‌ی افراد متعهد است تا راه حل‌های موثری را در حوزه های مختلفی چون فرهنگ، رفاه، اقتصاد، اشتغال و … را به شکل برنامه‌ای قابل تحقق و باورپذیر به مردم ارائه کنند. باید نشان داد ساختار اجرایی-اداری شهر، چه ایرادهایی دارد و چگونه می‌تواند در خدمت مردم قرار گیرد. باید نشان داد چگونه می‌توان با مشکلات روبرو شد و آنها را حل کرد. سعی من بر آن است که این راه حل‌ها را بیابم و به مردم شهرم ارائه دهم.

حضور مستمر در شهر و بخش های مختلف شهر، و برگزاری جلسات مباحثه دانشجویی در دانشگاه، تلاشی نه برای دعوت به خود، بلکه وظیفه ای برای اثبات و تبیین کارآمدی تفکر جوانی فارغ از هر شخص و چهره و گروه و جناح بود. وظیفه ای که همچنان اصلی ترین دستور کار همه دلسوزان و علاقه مندان به پیشرفت این شهر است.

اینجانب با تشکر از همه آشنایان، اقوام و دوستان، و صلاحدید و مشورت با بزرگان و معتمدین شهر، از این که بنده حقیر را به حضور در فرآیند انتخابات شورای شهر دعوت کردند، اعلام می کنم با تمرکز ویژه بر “آبادانی شهرمان” و نه صرفا طریقیت آن برای کسب قدرت، در این فرآیند فعالانه حضور خواهم داشت و از هم اکنون به سهم خود از همه مردم شریف شهر مادوان دعوت می کنم با تمام توان برای شکوفایی ظرفیت انتخابات در مسیر بازیابی مسایل اصلی شهر و راه حل های مبتنی بر انرژی و تدبیر جوانان در صحنه باشند.

خداوندا!
تو خود شاهدی آن‌چه از ناحیه‌ی من صورت می گیرد، نه رقابتی برای تصاحب قدرت، و نه تلاشی برای فزونی ثروت خواهد بود؛ بلکه می‌خواهم نشانه‌های اراده آهنی جوانان را آشکار و اصلاح را در شهر عزیزمان ایجاد نمایم تا خدمتی برای هم شهریانم شود.

حضور شما مردم در پای صندوق رای نشانه تبلور اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

با تشکر (حاج زواره قهرمانی فر)