به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ششمین بیانیه خود را در راستای گام دوم مبارزه با ویروس کرونا در استان با عنوان همه چیز در باره قوانین بازگشایی واحدهای صنفی صادر نمودند. متن کامل ششمین بیانیه اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است؛ […]

 

 

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ششمین بیانیه خود را در راستای گام دوم مبارزه با ویروس کرونا در استان با عنوان همه چیز در باره قوانین بازگشایی واحدهای صنفی صادر نمودند.

متن کامل ششمین بیانیه اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بدین شرح است؛

اصناف و بازاریان محترم
با سلام و تحیات الهی

احتراما؛ ضمن تقدیر و تشکراز همراهی و همکاری شما بازاریان و اصناف محترم که در راستای مبارزه با کرونا از اسفند ماه گذشته تاکنون از بازگشایی صنف خودتان خودداری نموده اید و در تعطیلی صنف خود دراین مسیر همراهی نموده اید به استحضار شما عزیزان می رساند که اتاق اصناف مزد همکاری و خانه نشینی شما اصناف و بازاریان را بدون کم و کاست پیگیری نموده و دولت را مجاب می نمایند که به موازات ایام تعطیلی و خانه نشینی واحدهای صنفی مطالبه شما عزیزان پرداخت و جبران گردد.

فلذا در این راستا در اجرای گام دوم مبارزه با ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی مقررگردید که تمامی واحدهای صنفی در سایت مرکز محیط کار به آدرس markazsalamat.behdasht.gov.ir که بارگذاری شده است مراجعه نمایند .
و صنوفی که درفهرست بازگشایی عنوان نشده‌اند و تمایل به بازگشایی واحد صنفی خود دارند باید از ساعت صفر جمعه۲۲ فروردین به مدت یک هفته برای ثبت نام و اعلام آمادگی بازگشایی واحد صنفی خود به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که دستورالعمل‌های بهداشتی هر رسته صنفی در سایت مرکز محیط کار قید شده است و بعد از شروع مجدد فعالیت واحدهای صنفی تشدید بازار با گشت مشترک بازرسان بازرسی و نظارت براصناف ، بازرسان بهداشت،تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی از واحدهای صنفی صورت می گیرد و در صورت عدم ثبت نام در سایت ابلاغی وزارت بهداشت .،فعالیت و محل کاری واحد صنفی متوقف و تعطیل می گردد .

به امید ایرانی آباد و سرافراز و پر رونق در سال ۱۳۹۹

ستاد مبارزه با کرونا دراتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد