بی مهری وفرار  مسئولان شهرستان لنده به حوزه رسانه+مسئولان چراغ خاموش عمل می کنند
بی مهری وفرار  مسئولان شهرستان لنده به حوزه رسانه+مسئولان چراغ خاموش عمل می کنند

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،شان قلم آن قدر بالاست که در قرآن کریم به آن قسم یاد شده و به فرمایش حضرت امام (ره) باید قلم را در جهت خدمت به مردم به کار گرفت. درجامعه امروز رسانه وخبرنگاران چشم بینا وپل ارتباطی مردم ومسئولین هستند ونبود خبرنگاران خلع بزرگی در جامعه است. خبرنگاران […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،شان قلم آن قدر بالاست که در قرآن کریم به آن قسم یاد شده و به فرمایش حضرت امام (ره) باید قلم را در جهت خدمت به مردم به کار گرفت.

درجامعه امروز رسانه وخبرنگاران چشم بینا وپل ارتباطی مردم ومسئولین هستند ونبود خبرنگاران خلع بزرگی در جامعه است.

خبرنگاران سایت ها، رسانه های تصویری صداوسیما با قلم خودشان مردم را از اتفاقات روزمره آگاه سازی می کند.

خبرنگاران همواره به عنوان پل ارتباطی مردم و مسؤولان، دردها و مشکلات جامعه را منعکس کرده‌اند اما هیچگاه زبان گویایی برای بیان دغدغه‌ها و دردهای خود نداشتند وگوش شنوایی هم وجودندارد که به دردهای انها گوش دهد.
بدون شک توسعه و پیشرفت جوامع بدون حضور و مشارکت اصحاب رسانه محقق نمی‌شود از این رو حمایت خبرنگاران و رسانه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد اما بعضاً این قشر مورد بی‌مهری مسئولان واقع می‌شوند یا بهتراست بگویم مدیران ازخبرنگاران فراری هستند.

مدیران دستگاه های شهرستان لنده،ارتباط خیلی ضعیفی باحوزه رسانه دارند یا بعضا به صورت سلیقه ای خبرنگاران را دعوت میکنند درصورتی که برای جلساتی که برگزار می شود هرچه تعداد خبرنگاران بالاتر باشد اطلاع رسانی وخروجی آن جلسه شفاف تر به گوش مردم خواهد رسید اما به ظاهر ادارات شهرستان لنده می خواهند جلسات وعملکرد خود را پشت درهای بسته برگزار کنند.

بی مهری ادارات به خبرنگار وعدم توجه به حضور خبرنگار در ادارات ،جلسات معضلی بزرگ در لنده است که همتی راسخ می طلبد تا ادرات روابط عمومی های خود را تقویت وهمچنین حضور خبرنگاران را در جلسات خود پررنگ کنند تا مردم از سوی بتوانند ماحصل جلساتی که برگزار می شوند را شفاف آگاه شوند.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب