تاج گردون در دو راهی سخت انتخاب !!
تاج گردون در دو راهی سخت انتخاب !!
کاظمی با کارنامه ای قابل توجه هم می تواند در قامت یک پدیده ی بزرگ از کوه حمایت تام و تمام تاجگردونی ها طلوع کند و هم می تواند آن طور که باید و شاید زیر میز بازی بزند و جریان سیاسی حسینی و یارانش را برای همیشه از پیش روی تاجگردون بردارد. تاجگردون در یک دوراهی سخت است .

یکی از مخاطبین مقاله ای جهت انتشار در اختیار این پایگاه خبری قرار داده که عینا منتشر می شود،لذا فریادجنوب آن را ردوتایید نمی کند ،لذا مخاطبین می توانند آن را نقد کنند

بنام حق
میان دوره ای داغ گچساران و باشت به روز های حساسش نزدیک شده است .
پس از آنکه حسینی از حذف ساسان خیالش راحت شد برادرش را به گچساران گسیل کرد تا پیش بینی ها محقق شود
درواقع از ابتدا معلوم بود هم حسینی رد می شود هم تاجگردون و معلوم بود پلن Bحسینی برخلاف دادوبیداش از موروثی شدن نمایندگی، برادرش است که به لطف یک خاطره نویسی هوشمندانه سری توی سرها درآورده …
اما اینکه تاجگردون با وجود یقین به رد ساسان برنامه اش چه بوده هم تحلیلش دشوار است و هم اتفاقا موضوع این یادداشت است .
خب آنچه ظاهرا می شود گفت این است تاجگردون حالا در یک دوراهی سخت قرار گرفته است .
یا باید خود را برای یک دوری طولانی مدت از فضای دست بالا بودن در گچساران و باشت آماده کند یا اینکه باید تصمیم سخت اما مدبرانه ای بگیرد و با یک مهره چینی دقیق انتقام سختی از نامرادی های قدرتمندانه ی قدرت بگیرد.
در بین تایید شده های فعلی اگر بخواهیم جای تاجگردون تصمیم بگیریم به نظر می رسد بهترین گزینه تنها کاندیدای اصلاح طلب باقی مانده است .
خب شاید رفتن به مدد جعفری انتقام گرفتن را یقینا برایش محقق کند اما نمی شود یک انتقام دل خنک کن باشد پس سیدمحمد یوسف کاظمی بیدک آن پلن کمتر مورد توجه قرار گرفته ای است که می تواند منجر به یک انتقام سخت از قدرت و قیره زن هایش باشد.
کاظمی با کارنامه ای قابل توجه هم می تواند در قامت یک پدیده ی بزرگ از کوه حمایت تام و تمام تاجگردونی ها طلوع کند و هم می تواند آن طور که باید و شاید زیر میز بازی بزند و جریان سیاسی حسینی و یارانش را برای همیشه از پیش روی تاجگردون بردارد.
تاجگردون در یک دوراهی سخت است .
از آنجا که  کاظمی بیدک  به تنهایی در میانه ی جنگ اصولگرایان پا به میدان گذاشته حمایت تاجگردون هم می تواند به ترمیم زخم های تاجگردون بیانجامد و هم اینکه قدرت را در میز اصلاح طلبان باقی بگذارد .
البته که انتظار بی جایی هم نیست زیرا هم آنچه ایشان نشان داده اند طلوع یک پدیده ی حتمی را مژده می دهد و هم اینکه یادمان نرود دوست دشمن هم می تواند دشمن به حساب آید ..
اما چرا اصرار بر این است که تاجگردون باید و بهتر است که قرص و محکم با یک اظهار نظر و حمایت تام و تمام و شفاف به مدد کاظمی بیاید؟
پاسخ روشن است
فرصت کوتاه دوساله سکانداری فردی را می طلبد که الفبای سیاست و مدیریت را بهتر بلد باشد و کمیتش لنگ نباشد
سوابق و داشته های ارزشمند  کاظمی  بیدک می گوید می توانیم امیدوار باشیم به این که حتی همین فرصت کوتاه برای عرض اندام دوباره ی کرسی گچساران و باشت در مجلس تماما اصولگرا کفایت می کند.
برنامه ریزی اورژانسی و عملیاتی کردن یک برنامه ی دوساله که هم به توسعه ی ایجاد شده تداوم ببخشد و هم جبران ظلم دوساله ی اخیربه گچساران و باشت باشد به نظر می رسد از فردی که کارشناس برنامه ریزی است و آگاه است به سازوکار فرمانداری و استانداری و مطالعات خیلی فوری بیشتر بر می آید تا آزمون پس داده هایی که جز حمله به رقبا و تکرار مکررات بی فایده چیزی برای عرضه ندارند .
از دیگر سو باید بدانیم
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
پس تنها اصلاح طلب واقعی موجود در لیست کاندیداهای گچساران و باشت باید گزینه ی ابتدایی و حتمی دکتر تاجگردونی باشد که به جرم اصلاح طلبی حجمه های پرشماری را تحمل کرده است و بارها شخصیتش و عملکردش ترور شده است .
پیروزی یک سوی حتمی انتخابات است اما پیروزی واقعی در برنده ی صندوق ها نیست بلکه از آن آنانی است که همواره ثابت قدم بوده اند و به هیچ روی تن به بازی در زمین رقبا نداده اند .
امیدواریم فرصت کوتاه بافی مانده مجالی باشد که دیگر بار اولا دکتر تاجگردون بایک تصمیم بزرگ دیگر بار شگفتی رقم بزند و از سویی دیگر گچساران و باشت به انتخابی دست بزند که فردای روشن و روشن تری در پی داشته باشد.