تبریک اعیاد شعبانیه وروز پاسدارتوسط مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد
تبریک اعیاد شعبانیه وروز پاسدارتوسط مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد

عشق به امام حسین(ع) پس از صدها سال در قلب انسان های زیادی می تپد از جمله کسانی که به عنوان پاسداران انقلاب و اسلام همه هستی و وجودشان را برای راه امام شهیدشان تقدیم می کنند

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:دکتر غلامرضا کاظمی مدیرکل بیمه سلامت استان  کهگیلویه وبویراحمد  با صدور پیامی اعیاد فرخنده شعبانیه  و همچنین روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت.

بسم الله الرحمن الرحیم
متن پیام بدین شرح است:

حضرت امام خمینی(ره) در سوم شعبان سال ۱۳۹۹ هـ . ق برابر با هفتم تیرماه ۱۳۵۸ هـ . ش پیامی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند. بسم ­الله الرحمن الرحیم «روز مبارک سوم شعبان­المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است، به عموم هم­میهنان و به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می­کنم و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم. روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوت بنی­امیه نجات داد… اگر فداکاری پاسداران عظیم ­الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار او نبود اسلام در خفقان رژیم بنی­امیه و رژیم ظالمانه آن وارونه می­شد و زحمات نبی اکرم(ص) و اصحاب فداکارش به هدر می­رفت».

عشق به امام حسین(ع) پس از صدها سال در قلب انسان های زیادی می تپد از جمله کسانی که به عنوان پاسداران انقلاب و اسلام همه هستی و وجودشان را برای راه امام شهیدشان تقدیم می کنند.
پاسداران در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم؛ مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشته و با روحیه شهادت طلبی، ایثار،جانبازی و از خود گذشتگی، فداکاری و دفاع از ارزش‌های والای مکتبی را به فرهنگ عزت مداری و افتخار مبدل ساختند.
اینجانب برخود لازم میدانم فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت آموزگار حریت و آزادگی، حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار ،فرخنده ولادت علمدار بزرگ عرصه ایثار و حماسه دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافرازاستان کهگیلویه ویویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات سرافرازانه توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی برای همه این عزیزان را مسئلت دارم

 

غلامرضا کاظمی

مدیر کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد