تبلیغات مقدم برای شهروندان یاسوجی
تبلیغات مقدم برای شهروندان یاسوجی
از خداوند متعال برای شما سلامتی آرزومندم و خواهش میکنم به ما شهروندان یاسوج یادآوری بفرمایید که آخرین ضدعفونی معابر شهر دقیقا در چه تاریخی انجام شده است

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،مازیار اکبری مشاور امور فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر یاسوج ، یادداشتی با موضوع تبلیغات مقدم بر شهروندان!در اختیار این پایگاه خبری قرار داده که عینا منتشر می شودواین پایگاه خبری قسمتی یا تمام آنرا رد وتایید نمی کند ومخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آنرا نقد کنند

فریادجنوبfaryadejonoob.ir

اگر کج هم بنشینیم ولی راست فکر کنیم، خواهیم دید که بیماری کرونا و درگیری گاه و بی‌گاه دوست و آشنا، یا حتی مرگ عزیزان و نزدیکان تمامِ این روزهای مردم را تشکیل می‌دهد. من نیز جزئی از همین مردم هستم و در گیرودار همین گرفتاری‌ها، ذهنم درگیر قدرالسهم اشتباهات و کم‌کاری‌ها بود.
از تامین نکردن معاش ملت برای یک قرنطینه چند هفته‌ای توسط دولت، تا سهل‌انگاری‌ برخی از شهروندان و عدم رعایت بعضی از پروتکل‌ها. با اینحال کدامیک از ما نمی‌داند که اگر بخواهیم منصفانه به تقسیم تقصیرها بپردازیم، سهم ماسک چرک گرفته یک رفتگر زحمتکش با ماه‌ها حقوق عقب‌افتاده یا پسر بچه دستفروش سر چهارراه نسبت به نهادهای متصدی چقدر خُرد و ناچیز است.
نهادهایی که شاید در این وانفسای افزایش هر روزه بستری و مرگ در شهرمان یاسوج، نه تنها از وظایف ذاتی خود شانه خالی کرده‌اند که با ایجاد شانتاژ‌های خبری درباره مسائل تکراری و حتی پیش‌پا افتاده، اذهان عمومی را به سمت وسوی دگر جهت داده اند ولی مردم خود بهترینند در قضاوت خود .
بیایید از نهاد متولی شهر یاسوج شروع کنیم. اگر به صفحه اینستاگرام شهردار یاسوج سری بزنید و کمی دقت‌نظر بخرج بدهید متوجه چند موضوع کلی خواهید شد، موضوعاتی که در زمان همه‌گیری ویروس کرونا شاکله اصلی گزارشات آقای مقدم به شهروندان یاسوجی را تشکیل می‌دهد.

۱) کاشت گل‌های آهار و جعفری در چند بلوار شهر و صحبت‌های شهردار محترم از رضایت مردم و نیز قول شهردار برای کاشت گل رُز در چند بلوار دیگر شهر!

۲) اعلام فاز اول و دوم خط‌کشی‌های عابر پیاده در چند پست مختلف و با فواصل چند روز از هم!

۳) نصب بنر با موضوع مقابله با کرونا بر روی پل هوایی جلوی شهرداری!

۴) تعمیر و فعالسازی فواره‌های شهر، اصلاح چمن و کاشت بوته‌های تزئینی!

۵) پست‌های متوالی از لکه‌گیری آسفالت‌ خیابان‌های شهر یاسوج!

۶) گزارش کلنگ به کلنگ زیرسازی انجام شده در محله بختیاری‌ها و البته گزارش جابجایی سنگ به سنگ بلوار ۴۵متری شرف‌آباد!

۷) گزارش آبگرفتگی در محله بختیاری‌ها و رفع آن با درایت شهردار محترم بعلاوه انداختن تقصیر به گردن شهروندان به بهانه آشغال پراکنی، آنهم تحت پوشش شعار شهر خوب را شهروند خوب میسازد.

جناب آقای مقدم
شهردار محترم یاسوج
اگر چه زحمت میدانی پرسنل خدوم شهرداری در کاشت و نگهداشت فضای سبز، خط‌کشی عابر پیاده و سرویس چند فواره در شهر یاسوج، هرگز در چشم شهروندان این شهر ،کوچک و کم‌ارزش نیست اما باید بپذیرید که اعلان این کارها بعنوان بیلان کاری شهردار یاسوج ،برای شهروندانش قابل پذیرش نیست چرا که شما دردو حوزه اجرایی ومالی مسئولید نه دیگران.

جناب  شهردار!!

گر چه انشقاق و خدای نکرده منفعت طلبی در شورای شهر یاسوج، آرای مردم را بی‌حاصل و فضای مناسبی برای تشدید نفاق ایجاد کرده است ولی عملکردهای فارغ از پاسخگویی و پنهان کردن سوءمدیریت، زیر پمپاژ خبری درصدهای اشتباه یک طرح در دست اقدام، نتیجه‌ای جز درجازدن یاسوج زیبا نخواهد داشت.

جناب آقای مقدم

وقتی یک تیم کامل رسانه‌ای تحت عناوین مختلف، از مالیات‌های شهروندان یاسوج حقوق دریافت می‌کنند و نتیجه پوشش عملکرد حضرتعالی به خط‌کشی و کاشت آهار و جعفری ختم می‌شود باید بیشتر از حفظ صندلی شهرداری، نگران آینده مدیریتی خود باشید.

برادرانه عرض میکنم که عملکرد ضعیف هیچ شهرداری با تقدیرنامه‌های بی‌ارزش  این معاون و آن رئیس اتحادیه به فراموشی سپرده نمی‌شود.

از خداوند متعال برای شما سلامتی آرزومندم و خواهش میکنم به ما شهروندان یاسوج یادآوری بفرمایید که آخرین ضدعفونی معابر شهر دقیقا در چه تاریخی انجام شده است.

مازیار اکبری
مشاور امور فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر یاسوج