فریادجنوب، همدلی و همراهی مسئولان اجرایی، قضایی، فرهنگی و مدیریت شهری دهدشت در ماههای اخیر، الگویی موفق از مدیریت هماهنگ را رقم زده؛ الگویی که خروجی آن شتاب گرفتن پروژههای عمرانی، رفع بخشی از موانع توسعه و افزایش امید به آینده در میان شهروندان بوده است.
به گزارش فریاد جنوب، در روزگاری که بسیاری از شهرها با چالشهای اقتصادی، محدودیت منابع و پیچیدگیهای اداری دست و پنجه نرم میکنند، دهدشت این روزها صحنه شکلگیری یک همکاری کمنظیر میان ارکان مختلف مدیریتی شهرستان است؛ همکاری و همافزاییای که توسعه و خدمترسانی به مردم را به محور اصلی تصمیمگیریها تبدیل کرده است.
آنچه امروز در دهدشت بیش از هر چیز جلب توجه میکند، شکلگیری یک مدیریت هماهنگ میان مسئولان شهرستان است. همراهی فرماندار، امام جمعه، دادستان و شهردار، فضایی را فراهم کرده که بسیاری از موانع اجرایی با سرعت بیشتری برطرف شده و پروژههای عمرانی و خدماتی جان تازهای گرفتهاند.
در این میان نکته قابل توجه در کارنامه اخیر شهرداری دهدشت، اجرای پروژههای متعدد عمرانی در شرایطی است که این نهاد از بسیاری از منابع درآمدی پایدار محروم بوده و با فرسودگی بخشی از تجهیزات و زیرساختهای اجرایی روبهرو است ولی همچنان تلاش کرده با استفاده از ظرفیتهای موجود، روند توسعه شهر را متوقف نکند. اجرای طرحهای عمرانی، ساماندهی معابر، بهساز فضاهای شهری، توجه به ورودیهای شهر و پیگیری مطالبات مردمی از جمله اقداماتی است که در ماههای اخیر در سطح شهر نمود بیشتری یافته است.
نکته قابل توجه آن است که این اقدامات حاصل همافزایی میان مجموعه مدیران شهرستان است. فرمانداری با تسهیل امور اجرایی و ایجاد هماهنگی بین دستگاهها، دادستانی با پیگیری حقوق عامه و رفع موانع موجود، امام جمعه دهدشت از طریق تریبون نماز جمعه با مطالبهگری و حمایت از مطالبات مردمی و شهرداری با اجرای پروژههای عمرانی و خدماتی، هر کدام نقشی مؤثر در پیشبرد برنامههای توسعهای شهر ایفا کردهاند.
این همراهی و تعامل سازنده نشان داده است هرگاه مسئولان با روحیه همکاری و همدلی در کنار یکدیگر قرار گیرند و منافع مردم را بر هر موضوع دیگری مقدم بدانند، بسیاری از مشکلات و موانع با سرعت بیشتری برطرف خواهد شد. تجربه این روزهای دهدشت، نمونهای موفق از همدلی و مدیریت هماهنگ در مسیر خدمت به مردم است.
فریادجنوب| اتحاد برای آبادانی، امید برای آینده
توسعه شهری تنها به معنای اجرای پروژههای عمرانی نیست؛ بلکه بازگرداندن امید، اعتماد و احساس پیشرفت در میان شهروندان است. امروز بسیاری از مردم دهدشت ثمره این همدلی و همکاری را در روند رو به رشد پروژهها و افزایش تحرک مدیریتی در سطح شهرستان مشاهده میکنند.
پایگاه خبری فریاد جنوب، ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان شهرستان،از همراهی وخدمات سیدایرج کاظمی جو فرماندار کهگیلویه، حجتالاسلام والمسلمین علی وحدانیفر امام جمعه دهدشت ، دکتر رضا رستمنژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و دکتر خسرو دیدار شهردار دهدشت در مسیر خدمترسانی و توسعه شهرستان تشکر کرده و تداوم این همدلی را به نفع مردم و آینده شهرستان میداند.
فریادجنوب/ سید اسماعیل شریعت جو













