تجدید بیعت فرماندار کهگیلویه با شهدا و اهدای گل به همکاران خود در اولین روز کاری + تصاویر
تجدید بیعت فرماندار کهگیلویه با شهدا و اهدای گل به همکاران خود در اولین روز کاری + تصاویر
فرمانده جدید کهگیلویه در اولین روز کاری خود به همراه اعضای شورای اداری با حضور در گلزار شهدای دهدشت ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهیدان والامقام تجدید بیعت کرد و سپس با حضور در فرمانداری دهدشت با اهدای گل به همکاران، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، فرماندار کهگیلویه صبح امروز با حضور در گلزار شهدای دهدشت ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس در محل کار خود در فرمانداری دهدشت حاضر شد و با اهدای شاخه گل به همکاران، اولین روز کاری خود را آغاز کرد.

سید حمزه محقق زاده با اشاره به اهمیت تداوم راه و آرمان شهدا در سطح جامعه اظهار کرد: شهید، در راه وطن و آرمانهای معنوی کشته میشود و جان خود را که سرمایه‌ی اصلی هر انسانی است برای هدف و مقصدی الهی و ارزشمند نثار می کند و خدای متعال هم در پاسخ به این ایثار بزرگ حضور و یاد او را در میان ملّتش تداوم می‌بخشد و این‌ چنین است که او زنده می‌ماند و در حقیقت عند ربهم یرزقون تجلی می یابد.

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر اینکه ادای احترام به مقام شامخ شهدا رسالت تکلیفی و اخلاقی در نظام اسلامی است، تصریح کرد: این کشور با ضمانت خون شهدا از نقشه های شوم دشمنان و بحران های هر روزه عبور کرده است و در مسیری که نزدیک به قله پیروزی است عزتمند در حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: لازمه تعهد کاری باورمندی به این است که باید حافظان خوبی برای خون شهیدانمان باشیم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی