تجدید میثاق خبرنگاران لنده ای با شهدا+تصاویر
تجدید میثاق خبرنگاران لنده ای با شهدا+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛امروز و به مناسبت هفته خبرنگار، جمعی از اصحاب رسانه شهرستان لنده با حضور بر مزار شهدای گمنام در پارک کوهپایه این شهرستان با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند. در این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای شهرلنده خبرنگاران در این مراسم […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛امروز و به مناسبت هفته خبرنگار، جمعی از اصحاب رسانه شهرستان لنده با حضور بر مزار شهدای گمنام در پارک کوهپایه این شهرستان با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند.

در این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای شهرلنده خبرنگاران در این مراسم همراهی کردند.

در این مراسم پس از قرائت فاتحه و میثاق با شهدا، حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در آیین تجدید میثاق خبرنگاران با شهدا ضمن تبریک هفته خبرنگار با بیان اینکه روز خبرنگار بهانه و فرصتی است که بتوانیم از نزدیک از زحمات خبرنگاران تشکر کنیم، اظهار داشت: خبرنگاران نقش مهمی در تعالی و آرامش بخشی به فضای عمومی جامعه دارند که این فضا باید کاملا محفوظ بماند.

وی افزود: خبرنگاران به واسطه اینکه در میدان عمل هستند، بهتر می‌توانند مشکلات را شناسایی کنند و منتقل دهند و در این بین باید با قلم نقدانه به دور از فضای مخرب جامعه قلم برانند.

مسول تبلیغات اسلامی شهرستان لنده خاطرنشان کرد: خبرنگاران با قلم شیوا و تولید محتوای فاخر انگیزه و اعتماد به نفس را در بین اقشار مختلف به ویژه جوانان تقویت کنند.

وی تاکیدکرد: انتظار داریم ادارات مختلف نسبت به حمایت مالی از خبرنگاران در طول سال کوتاهی نداشته باشند چرا که مشکلات این عزیزان نیز به نسبت شغلی که دارند چندین برابر است.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب