تجلیل ازخبرنگاران شهرستان لنده توسط شهرداری وشورا+جزئیات
تجلیل ازخبرنگاران شهرستان لنده توسط شهرداری وشورا+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب، سلمان رنجبر، امروز و در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنده با قدردانی از تلاش‌های صادقانه خبرنگاران گفت: رسانه و خبرنگاران، زبان گویایی جامعه هستند که این رسالت را به‌درستی با جامعه ابلاغ می‌کنند. وی افزود: از زحمات ارزشمند رؤسای سابق و جدید شورای شهرلنده به‌واسطه خدمات ارزشمندشان در حوزه […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب، سلمان رنجبر، امروز و در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنده با قدردانی از تلاش‌های صادقانه خبرنگاران گفت: رسانه و خبرنگاران، زبان گویایی جامعه هستند که این رسالت را به‌درستی با جامعه ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: از زحمات ارزشمند رؤسای سابق و جدید شورای شهرلنده به‌واسطه خدمات ارزشمندشان در حوزه مدیریت شهری و امورات روزانه شهروندان قدردانی می‌کنیم.

شهردار لنده گفت: امروز رسالت اصلی ما در شهرداری و شورای شهر خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان در همه حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و توسعه زیباسازی و شهرسازی است.

وی افزود: رسالت خبر بر دوش انسانی‌های تیزبین، متعهد و متخصص است و این قلم خبرنگار است که متعهدانه در مسیر خدمت به آحاد مختلف جامعه است.

در ادامه نیز کورش محمدی عضو شورای شهرلنده گفت: خبرنگاران در حقیقت پیام‌آوران صلح و نیکی و امید آفرینی در جامعه هستند.

وی افزود: در کنار همه خوبی‌های حرفه خبرنگاری کمتر به مباحث و مشکلات خبرنگاران توجه شده است که چالش‌ها و مشکلات حوزه خبرنگاری هرگز موردتوجه واقع نشده است.

محمدی افزود: قلم دارای قداست است و بهترین پاسدار این قلم خبرنگاران هستند و انتظار داریم که صدای رسای مردم باشند و در انعکاس خبرهای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند.

عضو شورای شهرلنده گفت: خبرنگار مردم باشید تا خبرنگار مسئولان، چرا که این مهم باعث تقویت و اعتماد عمومی شما در بین آحاد جامعه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قلم شما خبرنگاران وزین است و همین قلم نماد تفکر و اندیشه روشن شما است و باید در این حوزه کاملاً مراقبت و محافظت نمایند.

عضو شورای شهرلنده گفت: باید مراقب باشید که قلمتان فدای خروس‌قندی نشود و باید طلا بگیرد و طلا بدهید؛ یعنی کلامتان آغشته با اعتماد مردمی باشد.

وی افزود: توصیه من به خبرنگاران بیشتر توجه به مطالبات مردمی است چرا که این مطالبات مردمی است که می‌تواند باعث اعتماد عمومی شود.

محمدی گفت: بیش از ۷۰ دیدار با مسئولان استانی و ملی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، مخابرات، وزارت کشور، سایر نهادها و سازمان‌های کشوری دیدار رسمی داشتیم.

وی افزود: موضوع جاده ارتباطی لنده به تشان یک جاده ملی نیست، بلکه یک جاده بین‌المللی است و در دیدار با آقای رحمانی معاونت شهر و روستای سازمان برنامه‌وبودجه کشور داشتیم که ماده ۲۳ دارد و تأمین اعتبار برای ۵ سال شده است که این مهم باید به اطلاع مردم برسد که این راه باید اجرایی شود تا در مسیر توسعه ملی قرار بگیریم.

محمدی گفت: حرکت توسعه راه‌های استان متأسفانه از لاک‌پشتی به حلزونی ارتقا یافته است و جاده لنده به تشان چه ماده ۲۳ داشته باشد و چه نداشته باشد باید برای خروج از بن‌بست اجرایی شود و این مطالبه اوایل بزرگ بهمئی و طیبی است.

وی افزود: هرکسی که قصد دارد لنده را قربانی منافع شخصی و سیاسی خود کند اسناد و مدارک مربوط به دخالت و نقش وی در این پروژه ملی قطعاً رسانه‌ای خواهد شد.

در ادامه نیز علیرضا فاضلی رئیس شورای اسلامی شهرلنده گفت: خبرنگاران در همه صحنه‌ها حضوری فعال دارند و این حضور و دائمی بودن در همه مکان‌ها و زمان‌ها نشان از صلابت و قدرت نفوذ کلان و حضورشان برای تعالی اطلاع‌رسانی است.

وی افزود: تیزبینی و درست خبر زدن در حوزه رسانه می‌تواند سکوی‌پرتاب موفقیت آنها باشد و باید صدا و فریادرس محرمان باشند.

فاضلی گفت: افتخار ما این است که نشست هیئت‌رئیسه شورای شهر هم‌زمانی دارد با روز خبرنگار و این مهم را به فال نیک می‌گیریم.

وی اظهارکرد: بهترین مسئولان برای خبرنگاران خود مردم هستند چرا که با خدمت‌رسانی به مردم و با آگاهی‌بخشی به مردم خدمات شوراها و شهرداری را به مردم به‌درستی منتقل می‌کنند.

رئیس شورای شهرلنده گفت: اگر خدمتی در حوزه شهر و شهرستان صورت می‌گیرد قطعاً ماحصل زحمات ارزشمند و تلاش‌های همه افراد و مسئولانی است که درگذشته و هم اکنون در حوزه‌های مختلف به‌خصوص شورای شهر پیگیر مشکلات مردم بودند.

در ادامه نیز از تلاش‌های یک‌ساله خبرنگاران شهرستان لنده تجلیل شد

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب