تجلیل سپاه شهرستان لنده از خبرنگاران
تجلیل سپاه شهرستان لنده از خبرنگاران

به گزارش فریاد جنوب،فرمانده سپاه ناحیه لنده ضمن تبریک روز خبرنگار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای رسانه، گفت:خبرنگاران با ثبت تصاویر، وقایع را ثبت و به اطلاع مردم می‌رسانند و با قلم خود مشکلات مردم را بیان و مطالبه بسیاری از موضوعات را اطلاع‌رسانی می‌کنند. سرهنگ روح الله ویسی عنوان کرد:اصحاب رسانه […]

به گزارش فریاد جنوب،فرمانده سپاه ناحیه لنده ضمن تبریک روز خبرنگار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای رسانه، گفت:خبرنگاران با ثبت تصاویر، وقایع را ثبت و به اطلاع مردم می‌رسانند و با قلم خود مشکلات مردم را بیان و مطالبه بسیاری از موضوعات را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

سرهنگ روح الله ویسی عنوان کرد:اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسولان هستند که باقلم خودمردم را از وقایع جامعه آگاه سازی می کنند.

وی افزود:امیدآفرینی در جامعه و مقابله با یاس آفرینی دشمن در کنار نقد از کاستی ها، و بیان واقعیتها از انتظارات مهم رهبر انقلاب از خبرنگاران می باشد.

سرهنگ ویسی خاطرنشان کرد:مقام معظم رهبری بر موضوعاتی چون جهاد تبیین تاکیدات بسیار دارند چرا که دشمن از سایر صحنه های نظامی ، اقتصادی و … نا امید شده و امیدوار است با استحاله درون، جبهه انقلاب را خدشه دار و از بین ببرد پس در این راستا جهاد تبیین یک ضرورت تلقی می شود و خبرنگاران و رسانه ها می بایست در این مسیر نقش خود را پررنگ تر ایفا نموده، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی و با زبان شیوا بیان کنند و حقایق را برای مردم بازگو کنند.

در پایان این نشست خبری از زحمات یکساله خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب