تحولی نوین در آموزش /راه اندازی مدرسه هزاره سوم علوی در چرام+زمان و مکان ثبت نام
تحولی نوین در آموزش /راه اندازی مدرسه هزاره سوم علوی در چرام+زمان و مکان ثبت نام
فریادجنوب : مدرسه علوی چرام واقع در مسکن مهر و در یک ساختمان مجهز و به روز و ایمن (فاطمه الزهرا و ماهان )که دارای زیربنای 1000مترمربع و هر حیاط مجزا 1400مترمربع هر دو مدرسه دخترانه و پسرانه طبق تاییده برای هر شیفت توانایی پذیرش 430دانش آموز که 220نفر دخترانه و 210نفر دانش آموز پسر را دارا می باشد تا دانش آموزان در یک محیط ایمن و شاداب سال تحصیلی خوبی داشته باشند

فریاد جنوب ؛ مدارس هزاره سوم پرتو علوی با ۱۵۰شعبه در سراسر کشور فعالیت میکنند که در تمام این مدارس بر اساس یک چارت مشخص در سه مقوله مهارت آموزی،آموزش و شرایط فیزیکی شاداب فعالیت میکنند.

مدرسه هزاره سوم علوی چرام در یک محیط کاملا آموزشی و علمی و ساختمانی مجهز و ایمن دارای کادری مجرب می باشد که مجهز به کارگاه های آموزشی می باشد.

مدرسه هزاره سوم علوی چرام

در مقوله مهارت آموزی کارهایی که در این مدارس انجام میگیره به صورت زیر است‌که در مدرسه هزاره سوم علوی چرام به شرح زیر فعالیت می شود

۱:مهارت دو زبانه بودن

در این مدارس روزانه دو ساعت زبان انگلیسی به صورت نوشن ،خواندن و صحبت کردن کار خواهد شد که هر پایه پنج کتاب زبان انگلیسی خواهد شد و هر پایه در کنار معلم اصلی یک معلم زبان انگلیسی خواهد داشت.

۲:مهارت سواد مالی و هوش تجاری.

هر پایه ای یک کتاب سوادمالی و هوش تجاری که شامل هیجده سر فصل است دارد و در این سر فصل ها مواردی مثل پول چیست ارزش پول ،واحد پول چیست و سرمایه گذاری به چه صورتی است و راه اندازی مشاغل به چهدصورتی است ،تبلیغات چگونه انجام بگیره ،بانک ها چگونه کار میکنند،بیمه چگونه کار میکنه و….

مدرسه هزاره سوم علوی چرام

۳:مهارت آداب دیپلماتیک و مهارت های زندگی .

در این مهارت صبور ،منظم ،مسئولیت پذیر بودن،احترام گذاشتن ،نوع دوستی و…در قالب یک کتاب که به صورت قصه و داستان است یاد دانش آموز داده میشه.

۴:آموزش کامپیوتر

هفته ای یک جلسه به صورت عملی کامپیوتر را در این مدارس یاد دانش آموز می دهیم.

۵:برنامه نویسی اسکرچ جونیور

هفته ای یک جلسه آموزش برنامه نویسی اسکرچ جونیور برای دانش آموزان خواهیم داشت.

۶:بازی فکری .هفته ای یک جلسه بازی فکری خواهیم داشت

مدرسه هزاره سوم علوی چرام

در مقوله آموزش کارهایی که در مدارس هزاره سوم پرتو علوی انجام میگیره به این صورت است.

۱:هفته ای یک جلسه آموزش ریاضیات کانگورو را داریم که مسابقات ریاضیات کانگورو به صورت جهانی بین دانش آموزان شانزده کشور در فروردین برگزار میشه و با تدریس کتاب ریاضیات کانگورو که هر پایه یک کتاب دارند دانش آموز را آماده میکنیم در این مسابقات شرکت کنه

۲:در کنار کتاب های آموزش پرورش ،کتاب کارهای ریاضی پرتو علوی ،علوم پرتو علوی ،فارسی پرتو علوی و…که کتاب های سطح بسیار بالایی هستند روزانه با دانش آموز کار خواهد شد.

براساس این گزارش ؛مدرسه علوی چرام واقع در مسکن مهر و در یک ساختمان مجهز و به روز و ایمن (فاطمه الزهرا و ماهان )که دارای زیربنای ۱۰۰۰مترمربع و هر حیاط مجزا ۱۴۰۰مترمربع هر دو مدرسه دخترانه و پسرانه طبق تاییده برای هر شیفت توانایی پذیرش ۴۳۰دانش آموز که ۲۲۰نفر دخترانه و ۲۱۰نفر دانش آموز پسر را دارا می باشد تا دانش آموزان در یک محیط ایمن و شاداب سال تحصیلی خوبی داشته باشند/صبح خرد

مکان ثبت مدرسه هزاره سوم علوی چرام واقع در مسکن مهر چرام مهر ۸از تاریخ یک شنبه یکم مردادماه ۱۴۰۲می باشد.
شرایط ثبت نام براساس مصاحبه ورودی انجام می شود.

تلفن های تماس:۰۹۱۷۲۶۰۶۰۷۸

۰۷۴۳۲۳۶۴۱۰۰

  • نویسنده : علی یاری زاده