تدوین نهایی مستند ننه صنوبر به پایان رسید + تصاویر
تدوین نهایی مستند ننه صنوبر به پایان رسید + تصاویر
فـــریاد جنوب | تدوین نهایی مستند داستانی ننه صنوبر به کارگردانی سید مهدی بهشتی پور به تازگی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، تدوین نهایی مستند داستانی «ننه صنوبر» به تازگی به پایان رسید.

«سید مهدی بهشتی پور» کارگردان این مستند طی یک قرارداد رسمی تهیه‌کنندگی این مستند را به انجمن سینمای جوان یاسوج واگذار کرد.

مستند «ننه صنوبر» قصه زندگی زنی را روایت می‌کند که در دوران نوجوانی مادرش را از دست می دهد. این مستند داستانی یک قصه واقعی را به تصویر می‌کشد.

ننه صنوبر زنی است که بخاطر نبود امکانات بهداشتی و درمانی و نیز نبود پزشک زنان و ماما طی سالهای گذشته در شهرستان کهگیلویه به عنوان یک مامای محلی نوزادان زیادی را به دنیا آورده است.

مستند «ننه صنوبر» صحنه‌های تلخ و شیرین فراوانی دارد و قصه پرفراز و نشیب زندگی یک مامای محلی را روایت می‌کند که باوجود تمامی محرومیت‌ها در منطقه اما همانند یک پزشک زن و ماما به مردم خدمات ارائه داده و خدمتگزاری کرده است.

سید مهدی بهشتی‌پور کارگردان و مستندساز کهگیلویه‌‌ای با دقت و ظرافت خاص خود این مستند داستانی را به تصویر کشیده و داستانی سراسر واقعی و سرشار از تلخی‌ و شیرینی زندگی یک مامای محلی را روایت می‌کند.

عوامل مستند داستانی ننه صنوبر شامل پژوهش و کارگردانی سید مهدی بهشتی‌پور، مشاور کارگردانی سیدمحمد سلیمی راد، بازی صنوبر زکی‌نژاد، مدیر تصویربرداری جابر بادیاد، تدوین و صداگذاری سید ابوالفضل بهشتی‌پور، عکاسی الهام پرهیز، مدیر تولید اشرف دسترس، صدابردار احسان عوض‌زاده، تولید لباس زینب بمونی و مدیر رسانه‌ای سیدمصطفی گنجی است.

در پایان از همراهی و همکاری سید ایرج کاظمی‌جو رئیس انجمن سینمای جوان کهگیلویه و بویراحمد، سید زاهد کشاورز رئیس بسیج هنرمندان کهگیلویه، فرمانده انتظامی کهگیلویه، اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده، قدرت‌الله سلیمانی، سید اسماعیل رضوی و رمضان یاوری و سید علی رضوی، سید بهروز کشاورز، ستاد نماز جمعه بخش سوق، بخشدار سوق، گروه فرهنگی هنری نگاه نگار سوق، روابط عمومی شهرداری سوق، عبدالکریم عبودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و سایر افرادی که در این زمینه همکاری داشتند تشکر می‌کنیم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب