تشریح ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در کهگیلویه و بویراحمد
تشریح ویژه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در کهگیلویه و بویراحمد
به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی و همچنین قیام ۱۵ خرداد ، دهها ویژه برنامه مختلف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی و تشریح برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در کهگیلویه و بویراحمد و قیام ۱۵ خرداد با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو برای تمام آزادیخواهان جهان است، اظهار کرد: ما باید قدر نظام مقدسمان را بدانیم که البته مردم در همه مناسبت‌ها این علاقه و پایبندی به انقلاب و نظام را نشان دادند.

آیت الله حسینی به پخش سریال آتش و باد از پخش سیمای جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جریان ظلم خوانین و همکاری انگلیس‌ها خود درس بزرگی است برای آنان که فکر می‌کنند انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است.

حجت الاسلام خاضع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم در این نشست از اجرای برنامه‌های متعدد در سالروز ارتحال امام خمینی و ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: ترویج گفتمان رهبری، تبلیغات محیطی، استفاده از شاعران آئینی، تولید کلیپ و محتوا در فضای مجازی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی نمایشگاه کتاب و برگزاری شب شعر بخشی از این برنامه هاست.

هاشمی مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست با اشاره به اینکه فضاسازی در ادارات و دستگاه‌ها باید انجام شود، گفت: امروز هرچه داریم به برکت امام و خون شهداست و باید با ادای دین برنامه‌های این ایام را هرچه با کیفیت‌تر برگزار کنیم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب